חלי סיאני

בהמשך לפרויקט "הנשים המשפיעות בראשון לציון" ולכבוד יום האישה הבינלאומיעדי זהר יצאה בעקבות ארבעת חברות המועצה החדשות והציגה בפניהן שאלות זהות כדי שנכיר אותן מקרוב. אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

מוזמנים להכיר את חברת המועצה החדשה מטעם סיעת "יש עתיד"חלי סינאי בת 43, ראש לשכת רה"מ לשעבר, ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד.

סטטוס: נשואה לדני ואמא לאריאל (18) ויהונתן (14.5)

ספרי לנו על החיבור שלך לראשון ומדוע התחלת את הפעילות שהביאה אותך למועצה?
אני גרה בראשון לציון 23 שנים, היום בשכונת רמב"ם. השליחות הציבורית תמיד בערה בי, עוד בהיותי נערה במועצת התלמידים וכשילדיי נכנסו למסגרות החינוכיות בעיר לקחתי על עצמי את האחריות בוועדי ההורים ובכל פעילות התנדבותית שיכולתי. את דרכי הפוליטית התחלתי לפני כעשור במפלגת "יש עתיד" במטה הנשים ומטה העצמאיים ועד לתפקיד אמון לצד לפיד בכנסת, במשרד החוץ ובמשרד ראש הממשלה. להיות חלק מהמועצה זו שליחות אדירה והמשך עשייה ציבורית משמעותית. היכולת להשפיע על חיינו בעיר הזאת, בבית שלי כל כך הרבה שנים, היא זכות.

חלי סינאי עם ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד

איזה תיק את רוצה ומדוע?
תיק הוותיקים הוא תיק שקרוב מאוד לליבי. זאת החובה המוסרית והערכית שלנו לוודא שתושבי העיר המבוגרים יזכו לחיות בכבוד, באהבה, בשמחה ובביטחון. בעיניי זו שליחות וזכות גדולה להיות נציגת ציבור של הדור השלישי ולעבוד למען יצירת חיבור בין דורי בין הדור הצעיר לדור המייסדים.

מה את מתכננת לעשות למען הנשים בעיר?
חשוב לי לפעול למען זה שעירנו תהיה עיר שוויונית בה נשים ירגישו בטוחות במרחב הציבורי, תקבלנה הזדמנות שווה בכל התפקידים שקשורים לעירייה ויהיו חלק משמעותי מתהליך קבלת ההחלטות בעיר. אני מאמינה שנשים חייבות לקחת חלק פעיל בעיצוב המרחב הציבורי בעיר וגם במדינה.

חלי עם הבעל דני והילדים אריאל ויהונתן

היו לך מכשולים כאישה להגיע להישגים בחיים?
כן, היו לי מכשולים וצמחתי ולמדתי מכל מכשול.

מה העצה שלך לנשים שרוצות להיות חברות מועצה?
תהיו אתן עצמכן ותביאו את האמת הפנימית שלכן.

תגובות

תגובות