סופיה ג'רבי

בהמשך לפרויקט "הנשים המשפיעות בראשון לציון" ולכבוד יום האישה הבינלאומיעדי זהר יצאה בעקבות ארבעת חברות המועצה החדשות והציגה בפניהן שאלות זהות כדי שנכיר אותן מקרוב. אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

מוזמנים להכיר את חברת המועצה החדשה מטעם סיעת "רק ביחד" סופיה ג'רבי (58 ) גמלאית של רשות הדואר נשואה לעו"ד רפאל ג'רבי, אמא לשתי בנות, סבתא לשבעה נכדים.

סופיה ג'רבי

ספרי לנו על החיבור שלך לראשון ולמה התחלת את הפעילות שהביאה אותך למועצה?
נולדתי וגדלתי בראשון לציון ולימים גם בנותיי. מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי פעילה חברתית וניסיתי לעזור ולסייע בכל פנייה/בקשה של תושבים. במהלך לימודיי בשנה החולפת, נדרשתי להכין עבודה באחד הקורסים שקשורה למיזם הקיים באזור המגורים שלי. יזמתי מספר פעולות ופגישות ובכך למעשה הפכתי ליו"ר איחוד ועד השכונות.

לאחר שישבתי סביב שולחן עם שותפיי לדרך הבנתי שאני יכולה לעשות למען ולטובת התושבים. שם, למעשה, קיבלתי הארה שלשם אני מכוונת. קיבלתי מספר הצעות לרוץ ברשימות שונות, אך כיוון שאני תושבת העיר מלידה ומכירה את פועלו של רז קינסטליך, ראש העירייה, לא הייתה לי התלבטות או ספק שזאת הרשימה שלי.

איזה תיק את רוצה ומדוע?
טרם הספקנו לשבת ולדבר על זה, אבל אני בטוחה וסמוכה שיחד עם ראש העירייה נגיע לבחירות הנכונות.

מה את מתכננת לעשות למען נשים בעיר?
מי שמכיר אותי יודע שלאורך השנים תמיד ארגנתי מפגשי העצמה של נשים.  אנסה בכל דרך אפשרית לקדם את הנשים ולהגיד את המילים הנכונות בשביל לדחוף אותן קדימה. את הסיפור האיש שלי שיתפתי ביחד עם בעלי בראיונות שהענקנו בעבר לתקשורת. קשה לשתף את הסיפור על רגל אחת, אבל אני בהחלט מזמינה אותך לעשות עליי כתבה בנושא ואפרט בשמחה.

סופיה ורפאל ג'רבי

האם היו לך מכשולים כאישה להגיע להישגים בחיים?
היו ותמיד יהיו, אך כמו שאמרתי המטרה להסתכל קדימה ולא אחורה. על סמך ניסיוני, אציע לכלל הנשים לכוון למקום במטרה להגיע אליו. להסתכל קדימה ולא אחורה.

עצה שלך לנשים שרוצות להיות חברת מועצה…
בראש ובראשונה זה משהו שצריך להיות קיים אצלך, הרצון לסייע, לתקן, לעזור, משהו שבוער בך. אחרת זה לא המקום שלך. כאישה, אם החלטת שזה מה שאת רוצה, תתחילי במשהו קטן ותכווני למועצת העיר וב"ה תגיעי. הרי אין דבר העומד בפני רצון.

תגובות

תגובות