יפעת אלון

בהמשך לפרויקט "הנשים המשפיעות בראשון לציון" ולכבוד יום האישה הבינלאומיעדי זהר יצאה בעקבות ארבעת חברות המועצה החדשות והציגה בפניהן שאלות זהות כדי שנכיר אותן מקרוב. אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

מוזמנים להכיר את חברת המועצה החדשה מטעם סיעת "רק ביחד" יפעת אלון, יועצת מס ואמא לתאומים בני 13
נשואה לבעל מופלא שרק דוחף אותי למעלה ומפרגן ואמא לילדים חמודים שרוב היום מביאים נחת.

ספרי לנו על החיבור שלך לראשון ולמה התחלת את הפעילות שהביאה אותך למועצה?
אני ראשונית גאה ובתחילת פעילותי הייתי מעורבת מאוד בנושאי החינוך בגילאים השונים של ילדיי במערב ראשון – נווה חוף ולאחר מכן נבחרתי ליו"ר ההנהגה ההורית בבית ספר נווה חוף, שם היה לי חשוב להרים את בית הספר, לשפר ולמתג אותו יחד עם ההנהלה , לאחר שהיה בתקופה לא טובה (גם תדמיתית). עשינו הרבה מאוד בתקופה זו בכל ההיבטים (פדגוגית, תקציבית ובעיקר תפעולית) ודרך תפקיד זה למדתי הרבה על מנגנוני העירייה ואיך להשיג שיתופי פעולה מדהימים עם כולם, לרבות עם ראש העיר, לו תמיד הייתה אוזן קשבת לצרכים ולקשיים שלנו. כעת, אנצל את כל הידע והניסיון הזה להרחיב את פעילותי לטובת התושבים בשכונה ובכלל העיר.

איזה תיק את רוצה ומדוע?
אמנם מקור פעילותי הוא הדאגה לדור הבא בשלל הצרכים שלו, אך אקבל באהבה ואשקיע את כולי בכל תפקיד שיוטל עליי.

מה את מתכננת לעשות למען נשים בעיר?
ראשית אדאג שבסביבתי ובכל מקום בו אהיה , נשים לא תופלנה לרעה על בסיס המגדר וכן במקום בו תהיה האפשרות לתקן ולאזן ייצוג נשי, אשתדל לעשות זאת עבור נשים מוכשרות ומתאימות.

היו לך אילו מכשולים כאישה להגיע להישגים בחיים?
למען האמת איני זוכרת מקרה או מכשול שנקרה בדרכי בשל היותי אישה, התמודדתי עם האתגרים מולי כאישה חזקה, וברובם יכולתי להם.

מה העצה שלך לנשים שרוצות להיות חברת מועצה?
אני חושבת שהייתי מייעצת להם לנהוג כמוני, לפעול במסגרת הקהילתית העירונית באיזשהו נושא הקרוב לליבם, לעבוד בשיתוף עם גורמי העירייה על מנת לקדם את פעילותן ולהכיר את המנגנונים שם, ואז אם הן מוכנות לעלות לשלב הבא, לרתום אחריהן את הקהילה ולהיבחר למועצה.

יום אישה גאה לכולן !

תגובות

תגובות