יום רביעי האחרון  נערך ביקור מיוחד בישיבת בנ"ע ראשל"צ בנוכחותן של נציגות משרד החינוך מפקחת החמ"ד גב' רחלי וייסברג , ואביבית קאץ מפקחת תחום קהילתי חברתי, נציגת עריית ראשון לציון – ראש מינהל החינוך – הגב' אטי אדר ומנהלת המרחב של רשת ישיבות בני עקיבא – הגב' חגית יוגב. הביקור התקיים ברוח העשייה המנשבת בישיבה למען חיזוק ועידוד העורף והחזית בימי המלחמה.

בחלק הראשון של המפגש השתתפו הנציגות בתפילה שהתקיימה בבית המדרש לשלומם ולשובם של החטופים בעזה , זכו לשמוע סיפור אישי מפי אחד מאנשי הצוות אשר לו קרוב חטוף . התכנסו לפגישה מרתקת עם צוות ההנהלה אשר נועדה בעיקר לשמוע להקשיב ולתמוך בעת הזו.

בסיום המפגש הוזמנו הנציגות לקחת חלק בפעילות יצירה לטובת חיזוק העורף – בהכנה ובצביעה של שלטי חיזוק להרמת המורל הלאומי. בהשארת חודש ארגון של תנועת בני עקיבא הארצית הוזמנו הנציגות לצבוע את המילים ראשון לציון , " איזה כיף חזרנו לחודש ארגון " – קראה רחלי ויסברג ואליה התווספה קריאה מרגשת "עלה נעלה "  של חגית יוגב מנהלת המרחב . גב' אטי אדר גם היא במלוא המרץ ניגשה למשימה  ואליה הצטרפה בשמחה אביבית כץ!

מכאן ניגשו הנציגות לחזות בהקמת מיצג ייחודי בצורת לב ענק שנתלה על גדר בישיבה, ובמרכזו תלוי כיסא ריק המציין את ההמתנה לשובם של החטופים. סביב המיצג קשר כל תלמיד בלון צהוב שעליו נכתב שם של חטוף אחר. כאמור, גם בפעילות זו לקחו הנציגות חלק ותלו גם הן בלון עם שם החטוף בתפילה להשבתם . חזק ונתחזק בעד עמינו וערי אלוקינו.

 

תגובות

תגובות