מחפשים עבודה? עיריית ראשון לציון תקיים שבוע תעסוקה מיוחד ללא עלות לתושבות ותושבי העיר ולמפונים מהדרום ומהצפון

עיריית ראשון לציון ומרכז הזדמנות – מרכז התעסוקה של המינהל לשילוב חברתי, בשיתוף עם משרד הרווחה ומשרד העבודה, יקיימו שבוע תעסוקה מיוחד – ללא כל עלות – לתושבות ולתושבי העיר ולמופנים ומפונות מהדרום ומהצפון המתארחים בעיר.

שבוע התעסוקה, המתקיים זו הפעם הרביעית, מותאם במיוחד לרוח התקופה. בשבוע המיוחד, שייערך בין התאריכים 7-3 בדצמבר, יתקיימו מגוון הרצאות בנושאי כתיבת קורות חיים, זכויות עובדים, הכשרות, בינה מלאכותית, חשיפה למעסיקים, כלים לקבלת החלטות בעת משבר ועוד.

כמו כן, יינתנו מגוון רחב של סדנאות שמטרתן לקדם ולסייע לכל אדם לממש את הפוטנציאל התעסוקתי, ולהבין כיצד ניתן מתוך משבר להצמיח ולצמוח אל הזדמנויות תעסוקתיות חדשות.

כל הסדנאות ללא עלות כאמור, אך כרוכות בהרשמה מראש. כל התכנים בשבוע זה יועברו בזום.
לפרטים נוספים והרשמה בקישור המצורף:
https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/d510bc

ראש העירייה, רז קינסטליך: "לאורך כל השנה אנחנו פועלים רבות לקידום ולעידוד תעסוקה וערוכים לסייע במתן כלים למציאת תעסוקה הולמת. תעסוקה היא עוגן משמעותי בחיינו – הן בשגרה והן בחירום – ושבוע התעסוקה המיוחד יאפשר גם לתושבות ותושבי העיר שמחפשים עבודה, אבל גם למפונים שמתארחים כאן בעיר מהדרום ומהצפון, לממש את הפוטנציאל התעסוקתי שלהם, לדעת יותר על הזכויות שלהם וכיצד למצות אותם ולקבל כלים ויכולות במטרה לחזור לשוק העבודה ולהניע את המשק ואת הכלכלה".

תגובות

תגובות