עופרה רוזנשטיין
עופרה רוזנשטיין

לאחר שארגנה את פרויקט "100 המתנדבים/בות בראשון לציון", עדי זהר בוחרת הפעם את הנשים המשפעות בראשון לציון, נשים שהשפעתן על דרך החיים של כל אחד מאיתנו במעשיהן, בכתיבה, הבעת דעה, בפעילות התנדבותית, בארגון חברתי ועוד…חלקן פורצות דרך ומעצבות את התרבות והחברה/ אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

עופרה רוזנשטיין
עופרה רוזנשטיין

עופרה רוזנשיין (60), גרושה ואמא לערן ועדי, נולדה במושב בית נחמיה, עברה לרמת גן כאשר הייתה בת שנתיים עד שנת 1969 ומאז מתגוררת בראשון לציון .עופרה למדה בבית ספר ידלין ובגימנסיה הראלית במגמה דו לשונית: צרפתית ואנגלית מוגבר. שירות צבאי בלשכת מפקד חיל האוויר האלוף, דוד עברי בתפקיד שהיה כרוך בשליטה בשפה האנגלית.

בחרתי בעופרה רוזנשטיין, מנכ"לית "ראשון אוהבת חיות" כי היא מודל לחיקוי לאהבת בעלי החיים , לאהבה ולעזרה בפועל לרווחתם. ההתמדה שלה, הרצון הטוב בכל שעות היממה, העזרה לווטרינריה העירונית ולכל מבקש עזרה למען ההולכים על ארבע מרגשים תמיד וגורמים לה להיות אחת הנשים המשפיעות בעיר. הנה הראיון שלי איתה….

מה מחבר אותך לראשון לציון?
אני מחוברת לראשון מתוך אהבה. כאן התאהבתי בפעם הראשונה,  וכאן גידלתי באהבה את ילדיי ודורות של תלמידים. אני אוהבת בראשון את השילובים המעניינים של משפחתיות, היסטוריה, נוסטלגיה, בילויים וחוף מקסים.

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום שלך?
התחלתי את הפעילות שלי למען בעלי חיים בעיר לפני למעלה מ 20 שנה עקב משבר אישי. אבד לי כלב שיצא מהבית בזמן תקלה טכנית של שער הרכב ובמהלך החיפושים אחריו הגעתי בפעם הראשונה להסגר כלבים. יצאתי בוכה ובשוק מהתנאים המחפירים ומהעובדה שכלבים אלו כנראה לא יראו יותר אור יום. זה היה רגע מכונן ממנו לא יכולתי להתעלם. הבנתי שלעולם לא אסלח לעצמי אם אדחיק את המראות. ידעתי שהגיע הזמן לקום ולעשות מעשה.

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אליך?

עופרה רוזנשטיין
עופרה רוזנשטיין

קהל היעד שלי הם אוהבי בעלי החיים. הם מגיעים לאמץ כלבים וחתולים, מגיעים להתנדב ולתרום, מתקשרים להתייעץ. אני בקשר מופלא עם מורים, מורות וגננות בעיר .מזמינים אותי לשוחח עם הילדים ומגיעים לבקר בימי אימוץ. מרגש בכל פעם מחדש לראות את האהבה לחיות.

הישג שאת גאה בו במיוחד?
אני גאה להיות נוכחת כל שבת ביום אימוץ כבר 20 שנה ברצף, גאה להוביל את פרוייקט "נעורים" במסגרת ארוע האימוץ – עבודה עם הנוער המתנדב ואני גאה בעובדה ש"ראשון אוהבת חיות " היוותה ועדיין מהווה מודל לחיקוי לפעילים בערים אחרות אשר מיישמות את שיטת העבודה שלנו של שיתוף פעולה עם הרשות העירונית.

 מה ההחלטה הכי טובה בתפקיד?
ההחלטה הכי טובה שאני עושה יום יום בתפקיד היא להיות דוגמא אישית לכל המתנדבים. החלטתי תמיד לדרוש קודם מעצמי את מה שאני מבקשת מהאחרים .

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
אם הייתה לי אפשרות להיבחר למועצת העיר הייתי בוחרת בתיק שלא קיים עדיין – תיק רווחת בעלי החיים.

מה האני מאמין שלך להצלחה בחיים או בקריירה?

עופרה רוזנשטיין
עופרה רוזנשטיין

האני מאמין שלי לחיים משמעותיים ומאושרים: השמע לקול הפנימי ולצו לבך ומצא את האיזון בין הפעילות הציבורית לאישית, בין היגיעה להרפיה בין עמל לכיופים .

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
הבילוי המשפחתי הכי אהוב עלינו הוא להיפגש כל המשפחה בכל סוף שבוע אצל סבא וסבתא – הורי היקרים.

מה את מאחלת לעצמך?
אני מאחלת לעצמי לראות שינוי עצום ברווחת כל בעלי החיים בישראל כולל חיות המשק והבר . בפועל  זה אומר אכיפה של חוק צער בעלי חיים, טיפול מסיבי בחתולי הקהילה שלנו וחקיקה הדרגתית האוסרת המתה שרירותית של כלבים בישראל.

תגובות

תגובות