לאחר שארגנה את פרויקט "100 המתנדבים/בות בראשון לציון", עדי זהר בוחרת הפעם את הנשים המשפעות בראשון לציון, נשים שהשפעתן על דרך החיים של כל אחד מאיתנו במעשיהן, בכתיבה, הבעת דעה, בפעילות התנדבותית, בארגון חברתי ועוד…חלקן פורצות דרך ומעצבות את התרבות והחברה/ אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

ענת פנסו נפגי (51), נשואה ליחזקאל ואמא לשלושה בנים מקסימים: שחף 30, ירין 23 ויניר 22. ענת בעלת מסעדת "יחזקאל המפנק" למאכלים ביתיים-  בקניון "מגדלי העיר" בשיכון המזרח. ענת פעילה חברתית שנאבקת למען השיכון ותושביו ועוזרת ביד רחבה לכל מי שנזקק ובא אליה.

עדי זהר: "בחרתי בענת פנסו כי היא דמות חזקה, שעומדת על שלה ולא ויתרה עד שהגיעה למטרה שלה- שיפור הקניון בשיכון המזרח. ענת גם לוחמת צדק ותמיד תורמת לכל מי שרק צריך מה שעושה אותה אחת הנשים המשפיעות בעירנו. שלא נדבר על האוכל שהיא מכינה…"

מה מחבר אותך לראשון לציון?
מה שמחבר אותי לראשון מלבד שנולדתי וגדלתי פה, האנשים הטובים והקבוצות המדהימות למען החלשים. זה משהו שמייחד את ראשון ומחבר אותי אליה. תמיד רציתי לעזור לאנשים ומקווה שתמיד תהיה לי יכולת לתת ובאהבה רבה.
לפני 19 שנים פתחתי חנות של מותגים קיוסק ומשם קניתי לפני 14 שנה את המסעדה.

משנה לשנה ההזנחה גברה ולא יכולתי לסבול זאת יותר פניתי לראש העיר לשעבר, דב צור, שלטענתו המבנה לא מסוכן ,רק החיצוני הפריע לו, ולכן תבע את בעלי הנכסים ואז התחלנו את המלחמה נגדו. גם נלחמנו נגד העירייה בגלל הפל קל בבית המשפט ופה זכינו בעזרת ראש העיר שלנו, רז קינסטליך, המשנה לראש העיר, עידן מזרחי ומ"מ וסגנית ראש העיר, עו"ד ליאל אבן זוהר והשיפוץ ייצא לפועל .

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום שלך?
אהבה למטבח.

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אליך?
הקהל היעד שלי הוא כולם- מגדול ועד קטן. כולם מוזמנים לאכול מהמטעמים שלנו. במיוחד אם אתם אנשים מקסימים…

ענת פנסו נפגי

הישג שאת גאה בו במיוחד?
ליווי גדוד 12 של חטיבת גולני במשך 5 שנים, שארגנתי להם בחגים ושבתות- מאכלים ופינוקים כיד המלך.

מה ההחלטה הכי טובה בתפקיד?
לתת גם כשאין.

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
מעדיפה בלי פוליטיקה. עושה מכל הלב ובלי מטרה פוליטית.

מה האני מאמין שלך להצלחה בחיים או בקריירה?
להיות בן אדם טוב. זה תמיד עובד…

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
הבילוי המשפחתי שלי הוא לצאת לחיק הטבע עם משפחתי הגרעינית.

מה את מאחלת לעצמך?
מאחלת לעצמי ולכל תושבי ראשון- בריאות ופרנסה טובה.

תגובות

תגובות