לאחר שארגנה את פרויקט "100 המתנדבים/בות בראשון לציון", עדי זהר בוחרת הפעם את הנשים המשפעות בראשון לציון, נשים שהשפעתן על דרך החיים של כל אחד מאיתנו במעשיהן, בכתיבה, הבעת דעה, בפעילות התנדבותית, בארגון חברתי ועוד…חלקן פורצות דרך ומעצבות את התרבות והחברה/ אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

קרן דנה, (42) נשואה לבועז ואמא לשלושה ילדים: יניר בן 12, עמית וליעד תאומים בני 10. קרן מחזיקת תיק איכות הסביבה, מ"מ יו"ר דירקטוריון במניב, מ"מ יו"ר ועדת מכרזים, חברת ועדת בריאות וחברת ועדת קידום מעמד האישה.
לפרנסתה מנכ"לית מכללת אפיק, מכללה העוסקת בהכשרה מקצועית, תואר שני במנהל עסקים בהשכלתה.

עדי זהר: בחרתי בחברת המועצה, קרן דנה כי היא אישה צעירה עם ילדים קטנים שמצליחה לשלב את הכל. משפחה, קריירה וחברות במועצה. בנוסף, היא מחזיקה באחד התיקים הקשים, איכות הסביבה בקדנציה הזו ועשתה שינוי ענקי בתיק התרבות אותו החזיקה בקדנציה הקודמת ובכך היא משמשת השראה לנשים צעירות ולנשים בכלל, כל זה עושה אותה לאחת הנשים המשפיעות בעירנו. הנה הראיון שלי איתה…

קרן דנה ורז קינסטליך בפעילות הסברתית בבתי הספר

מה מחבר אותך לראשון?
ראשון לציון היא עיר מדהימה, היא הבית שלי, היא העיר שבחרתי בה לגדל את ילדיי. אני מאמינה בעיר ורואה בה פוטנציאל אדיר להיות עיר, שהיא דוגמא לכל ערי הארץ.

מה הוביל אותך לעסוק בתחום שלך?
מתוך רצון להיות שליחת ציבור, אהבת חינם ועזרה לזולת בחרתי להיות חברת מועצה ולעשות לרווחת העיר שלי.

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך?
המאפיין הוא בעיקר משפחות צעירות, קהל יעד שהמאפיינים בינינו דומים. אך בנוסף כל תושב שזקוק לסיוע ואני משתדלת לסייע ככל שביכולתי בכל עת. אני מודעת ליכולת ההשפעה שלי על החיים בעיר ובמה אני יכולה לתרום לתושבים, אני תמיד זמינה לכל פנייה.

הישג שאת גאה בו במיוחד?
בקדנציה הזו- בחרתי תיק מורכב ומאתגר מתוך רצון לתרום ולשפר. יש תכניות רבות בתחום איכות הסביבה שלצערי התקופה "הלא שגרתית" דחתה את הוצאתן לפועל אך אין לי ספק שישדרגו את איכות הסביבה של כולנו. עוד לפנינו דרך ארוכה ושאיפות רבות לקידום הנושא. בימים אלו אנו יוצאים במבצע ניקיון העיר שמלווה במסע פרסום. במקביל אנו נמצאים בתהליך רכש לאמצעי ניקיון חדשים כדוגמת מכונת שטיפה, מכונת קרצוף, משאיות גזם עירוניות לכל מרחב, טרקטור ועוד. במקביל לכך השמת דגש רב על פיקוח. יזמתי מדורות קהילתיות, העלאת מודעות למחזור פסולת אלקטרונית, הפנינג סביבתי, יער עירוני בבי"ס ובגני הילדים ועוד. זכינו בפרס אחת מעשר ערים ירוקות בישראל.

בקדנציה הקודמת החזקתי את תיק התרבות, פתחתי את היכל התרבות להופעות בשבת,  דאגתי שבאירועים עירוניים יהיה מענה לכלל התושבים, להנגיש את כלל הבמות לבעלי מוגבלויות, בתים פתוחים לאמני העיר ועוד.
במישור האישי, ההישג שלי זה הילדים שלי והתפקיד שאותו אני מבצעת ומסייעת לאנשים בכל יום.

קרן דנה ורז קינסטליך בפעילות בשטח

אם הייתה לך האפשרות לקבל עוד תיק, איזה תיק היית בוחרת ומדוע? 
הייתי בוחרת בתיק החינוך.

מה האני מאמין שלך להצלחה בחיים או בקריירה?
אם תאמיני בעצמך- תצליחי!
עוצמה נשית זה לדעת שאני מסוגלת לעשות הכל ולכבוש כל יעד.

בילוי משפחתי מועדף?
ארוחת ערב משפחתית.

מה את מאחלת לעצמך?
בריאות איתנה, להתפתח, להעז, לפרוץ גבולות ולעשות טוב לסביבה.
המשך עשייה פורייה ומשגשגת.

תגובות

תגובות