צילום באדיבות לירון מולדובן מנהלת הליגה

הקבוצה של גיא גודס פתחה חלש את המשחק, כשרק דיאנג'לו הריסון מופיע למחצית הראשונה. האלופה ברחה ליתרון 20 נקודות במהלך המחצית הראשונה ו-18 נקודות בסיומה. בשלב הזה נכנסו השחקנים הכתומים לעניינים, כשהריסון ממשיך להתחמם, וברבע הרביעי מוריד את הפער לנקודה בלבד, 81:80. בשלב הזה נשרקה עבירה חמישית גבולית על דריל מונרו שממנה ראשון לציון לא התאוששה והפסידה לבסוף את ההתמודדות.

הריסון סיים עם שיא פיינל פור ושיא אישי של 38 נקודות, מקום שלישי בכל הזמנים במשחקי גמר אחרי בראד ליף ודורון שפר, ו-48 נקודות מדד, הכי הרבה במשחק גמר מאז שהחלו למדוד את המדד המשולב. עוז בלייזר רשם משחק טוב עם 13 נקודות, אך מלבד השניים אף אחד משחקני ראשון לציון לא הופיע ברמה הרגילה שלו.

"זה לא היה מספיק בשבילנו, נתנו להם לברוח יותר מדי בהתחלה, הם באו עם הרבה אנרגיות והראו מי הם, לא הגבנו עד שזה היה מאוחר מדי. היה לנו צ'אנס בסיום המשחק אבל הם לקחו את המשחק", אמר הריסון בסיום המשחק, "הם פתחו עם הרכב ענק שבלבל אותנו. דני אבדיה שיחק בעמדה מספר 2, קלויארו היה עליי, ועם אמארה והאנטר, לא הגבנו עד שזה היה מאוחר מדי. הגענו בסוף והייתה לנו הזדמנות, אנחנו לא יכולים לבקש יותר. ידענו שהם יעשו משהו שונה, הם היו צריכים להגיב אחרי שני המשחקים האחרונים, הם ביצעו טוב יותר וזה הצליח. אמארה הוא שחקן גדול, כשהוא שיחק בניקס אני שיחקתי בסנט ג'ונס, הוא הראה למה הוא כזה גדול. מגיע לו התואר".

דריל מונרו, שכאמור רשם משחק בינוני עם 8 נקודות ו-6 ריבאונדים, סיכם מצידו את הערב והתייחס לשריקה שהוציאה אותו מהמשחק: "באנו עם יותר אנרגיות למחצית השנייה, במחצית הראשונה לא הייתה לנו אנרגיה בכלל. נלחמנו חזק מאוד, אבל היינו קצרים מדי. זאת הייתה שריקה רעה, לא משנה מה יגידו, אי אפשר לשרוק את העבירה הזאת בשלב הזה של המשחק. אבל הם ניצחו אותנו בצורה הוגנת בסופו של דבר. היו עוד כמה פקטורים, אבל אמארה היה ה-MVP ללא ספק, הוא שיחק טוב והם ניצחו".

בראשון לציון ייפרדו היום משחקניה האמריקאים של הקבוצה שיסעו לביתם, כששניים מהם צפויים עוד לחזור. דיאנג'לו הריסון כבר סיכם את תנאיו בעיר היין, אך עדיין לא חתם על החוזה, ובמועדון מקווים שיעשה זאת בקרוב, ואילו דריל מונרו צריך להחזיר תשובה האם יסכים לקיצוץ מסוים בחוזהו לעונה הבאה, כשהוא שוקל בחיוב את ההצעה.

תגובות

תגובות