ההרצאה מקוונת תתקיים בזום ביום רביעי 25/5/2022 בשעה: 18:00. מנחים: שלומי ליאני עו"ס קליני וענת ארליך עו"ס, מטפלים במשפחות במרכז יה"ל אשדוד – ההרצאה פתוחה לקהל  הרחב והינה ללא תשלום/

ההרצאה תעסוק בפער הבלתי נמנע, בין תפיסת מציאות חייו של בן המשפחה המתמודד ע"י בני משפחתו, לבין חווית ההתמודדות של בן המשפחה המתמודד עם פגיעה נפשית. הפער מתבטא בציפיות, בדאגות ובתקוות השונות.

בהרצאה נבקש לבנות גשר בין שתי חוויות שונות אלו, תוך מתן כלים מעשיים לבני המשפחה בכדי להוות מערכת תמיכה מיטבית לבן המשפחה המתמודד. מתוך הכרה כי למשפחה תפקיד משמעותי בתהליך השיקום וההחלמה של המתמודד .

קישור לזום: https://us02web.zoom.us/j/89370319801?pwd=b1lGV0VIKzVWc2RKYVRFaFV2MXgzZz09#success

  • עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה"ל ברחבי הארץ (ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת ושיתופית הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה"ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה

תגובות

תגובות