במסגרת הפעילות של מרכז יה"ל ראשל"צ התקיימה סדנת כתיבה  למתמודדים ובני משפחתם בהנחיית תמי קויפמן, עו"ס, משוררת וכותבת סיפורים קצרים, ואתי בן ששון, בת משפחה בעלת ידע מניסיון אישי כאם לבת מתמודדת העובדת במרכז.

במהלך 15 המפגשים התנסו המשתתפים בכתיבת טקסטים על נושאים מגוונים שדרכם חלקו את עולמם ואת חוויותיהם כל אחד עם עצמו ואיש עם רעהו.

החוט המוביל לאורך הסדנא היה  שלכל אדם יש סיפור, והאמונה היא כי כל אחד יכול לכתוב ובתוך כל אחד מאיתנו נמצאים "החומרים" לכתיבה. אלו הסיפורים של חיינו.

לכתיבה ולקריאה יש יכולות ריפוי תוך מגע עם חלקי הנפש הפנימיים ובתהליך הכתיבה של חברי הקבוצה מילים פגשו מצבי חיים, מחשבות, רגשות , זיכרונות ותמונות מחייהם ועולם שלם נפתח אל תוך הדף.

אם למתמודד שהשתתפה בסדנא מספרת :"התמיכה הקבוצתית הייתה מפרה ומרגשת, התוצרים מעידים על התהליך המשמעותי שכולנו עברנו". אחרת סיפרה :"לא האמנתי שאני מסוגלת לכתוב על מצבים ואירועים בחיי". אחד המתמודדים ציין :" תמיד כתבתי לעצמי ולא כדי להוציא את הסופר שבי אלא כדי לשחרר את הרגשות, תודה על החוויה".

הזמנה לגעת בלב

האירוע פתוח לקהל הרחב והוא נותן לכולנו הזדמנות להציץ לעולמם של בני משפחה ומתמודדים שמצאו נוכחות ורגעי ריפוי באמצעות הכתיבה"

השקת הספר תתקיים ב14 בדצמבר 2022 ב"בית יד לבנים" ראשל"צ  בשעה

 17:00-19:30 בהרשמה בלינק https://forms.gle/xp7JigRJXFVyeVNc6

 להזמנת הספר  :  https://meshulam.co.il/purchase?b=c1e1c134796f189485a041d68ca18f29

הספר " לגעת בלב" 2022 ערכה: תמי קויפמן , ציור הכריכה : ריקי גופר

מחיר ספר מודפס: 40 ש"ח. עמודים: 61   הדפסה :עדו רז דפוס רהב עיצוב גרפי :חדוה ברנשטיין.

עמותת "איכות בשיקום" נותנת מענה נרחב של שירותי שיקום  למתמודדים עם בעיה נפשית הכוללים     דיור, תעסוקה, ייעוץ והכוונה למשפחות. העמותה מפעילה 4 מרכזי משפחות יה"ל ברחבי הארץ (ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד).

תגובות

תגובות