‎חבר מועצת העיר איציק אבשלומוב, מחזיק תיק התחבורה והמשנה לראש העיר מחלק את זמנו עם עיסוקו האישי כמנהל בתחום האבטחה ובטחון אזרחי. בתקופה מאתגרת זו נאלץ לפצל את יום העבודה בצורה שונה מהרגיל בעקבות הסגר, מנסה תמיד לסייע, לעזור ולהרגיע ולשמש כמבוגר אחראי עם העברת מסר מרגיע ובטוח. כתבת המשך לסדרת הכתבות של עדי זהר, "חברי מועצת העיר תחת משבר הקורונה".

מה שונה הפעילות שלך כיום מימים רגילים?
תקופת הקורונה מספקת לנו אתגר שלא היכרנו עד היום ‎ואנחנו עם שבהחלט יודע להתמודד עם אתגרים ללא ספק.
‎הבידוד והסתגרות בבתים היא שונה וחדשה לנו ‎ושלא כמו במלחמות ששם כולנו יחד ומגיעים מייד לסייע לכל מי שצריך, ‎הפעם אי אפשר לבוא ,להיות ,להגיע.

בתור מחזיק תיק התחבורה אילו פעילויות מיוחדות אתה מבצע?
‎הפעם זה מרחוק וללא קרבה. ובשל זה שרוב רובנו בבתים עם המשפחות ,אין תנועה אין פקקים והכבישים ריקים.
‎ולכן זיהינו מייד את הפוטנציאל לקדם ולזרז ביצוע של עבודות סלילת כבישים בעיר ‎ואכן בשבועיים האחרונים העלינו הילוך בעבודות אלו תוך כדי שיתוף כל הגורמים המעורבים בעבודות. ‎אני מאמין שבחלק לא מבוטל של העבודות זמני העבודה המוערכים יתקצרו ‎ובאופן משמעותי .

‎הסגר בין היתר נתן לי אפשרות לבחון מספר דברים וביניהם חניות צמודות לנכים למשל ‎(שעל זה כבר בניתי תוכנית עבודה שנתית וכבר מיישם אותה בשטח תוך כדי בדיקה מעמיקה ויסודית,) ‎על נושא זה בטח עוד ידובר רבות בהמשך,
‎וכן אני גם יכול לבשר שחברת קאר טו גו סיימה לעבוד בעיר, ובקרוב גם נפנה את החניות הללו לטובת התושבים,
‎כמוכן עבודות הקו הירוק ברחוב אברהם בר מתקדמות ‎ובקרוב נראה את התוואי ‎המגיע מחולון ממש חוצה ברח' שייקה דן ועובר ברח' אברהם בר בואכם משה דיין, ‎רח' התקומה , שם העבודות כבר החלו מדרום לצפון ובמגמה לקצר את זמן העבודה עד כמה שניתן, ‎כמובן אישור לחניות נוספות גם באזור הקניונים ‎וגם ברח' האלוף דוד ‎וזה כבר תיכף מתחיל.

כמנהל בתחום האבטחה ובטחון אזרחי, תאר לי את סדר היום שלך?
בימים האלו אני נאלץ לחלק את יום העבודה בצורה שונה מכרגיל בגלל הסגר והחל"ט, אז אני עובד לתוך הלילה בלתכנן את המהלכים כדי להוריד משימות בצורה חלקה ונכונה , אם זה בעבודה האישית שלי או בתפקיד המוניציפלי וכל זאת מבלי להגיע למשרד ומבלי לנהל ישיבות אלא הכל טלפוני .ובמקסימום ביצוע בשטח,כמנהל בתחום האבטחה ובטחון אזרחי אני נאלץ להתמודד כעת עם אויב שלא רואים אותו שבמקום לבצע בדיקת מגנומטר נאלצים לבדוק גם חום,
‎או לבדוק אם יש מסיכה ‎ולהזכיר לשמור מרחק ‎אבל אויב זה אויב וצריך להתמודד.

אילו אוכלוסיות נזקקות בעיר וכיצד אתה פועל למענן?
‎בתקופה הזאת יש הרבה תושבים שיושבים בבית ‎ולכן הם גם ערים לנעשה מסביבם , ואני מקבל הודעות וטלפונים מסוגים שונים ,עם בקשות ומציאת פתרונות החל מסגרו לנו מים בגלל עבודות ברחוב, ועד קושי ומצוקה כלכלית,
‎ועוד חרדות לגיטימיות שונות.

אני תמיד מנסה לסייע לעזור ולהרגיע ולשמש כמבוגר אחראי עם העברת מסר מרגיע ובטוח , אנחנו כאן כדי לעזור
‎וככל האפשר ומהניסיון שלי תמיד טוב לדבר ולהכניס דברים לפרופורציה להרגיע אבל אל לנו להבטיח דברים שלא ניתן לעשותם, כי אז הפעולה היא הפוכה ,היא גם גורמת לתסכול, וגם לחוסר אמון במערכת.

‎וכאן זה המקום לברך את כולם בברכת חג שמח ‎ולומר בפה מלא ‎גם זה יעבור
‎ובואו לא נשכח את זה ונמשיך לכבד איש את רעהו גם לאחר הקורונה.

חג אביב שמח

תגובות

תגובות