ח"כ דוד ביטן (ליכוד) יו"ר ועדת העלייה והקליטה ותושב ראשון לציון השתחרר אתמול (חמישי) מבית החולים תל השומר לאחר שהחלים מקורונה.

ביטן שנדבק במשכן הכנסת הגיע שוב בחמישי בערב לאותו המשכן כדי להגיש את רשימת הליכוד לכנסת ה-24.

ביטן בראיון לערוץ 12: "אני לא מרגיש חלש במיוחד. יש לי קצת בעיה בשרירים ובהליכה, אבל זה טבעי אחרי חודשיים בבית חולים. זה יסתדר בסוף. הייתי בין החיים למוות, ממש כך אבל יצאנו מזה. הרבה בזכות הצוות הרפואי של תל השומר".

ביטן שהשיל ממשקלו 27 ק"ג הוסיף וסיפר: "בתקופה הזו חשבתי על הכול ולקחתי בחשבון שהכול יכול לקרות. זה טבעי לחשוב כך במצב הזה. גם כשמצבי היה קשה לא הסכמתי שירדימו אותי. הייתי כל הזמן בהכרה – זה תקדימי".

ביטן ביקש להודות לרבבות האנשים ותושבי ראשון לציון שדאגו לו ודרשו בשלומו והדגיש: "אני מציע לאנשים לא לזלזל בקורונה. צריך להתחסן ולשמור על הנחיות משרד הבריאות. מדובר במחלה בעייתית ומתעתעת מאוד".

בסיום דבריו הדגיש חבר הכנסת ביטן: "היום זה כבר מאחורי, אבל אני עדיין נמצא בתהליך שיקום. לצד זאת – התחושה לחזור היא מצוינת".

מלשכתו נמסר: "מצפה לדוד עוד תהליך שיקום ארוך והוא יצטרך להגיע עוד מספר פעמים בשבוע לטיפולים במחלקת שיקום בתל השומר".

כזכור, דוד ביטן אובחן כחיובי לנגיף הקורונה בתחילת חודש דצמבר. הוא פונה לבית חולים שיבא, אושפז במחלקת טיפול נמרץ וחובר למכשיר לב-ריאה (אקמו). לאחר שחל שיפור במצבו של ח"כ ביטן הוא נותק מהאקמו והועבר ממחלקת טיפול נמרץ קורונה למחלקה פנימית קורונה.

תגובות

תגובות