שלום לך נגיף קורונה שהגעת "סולו", ובמהירות שיא פעלת בשיטת "חבר מביא חבר" והפכתם לקבוצת משפחת קורונה.

כדי לנצח, אנחנו צריכים להכיר את ה"אויב", לדעת עליו כל מה שאפשר, מה שלא התאפשר במקרה הזה והשאלות הרבות שעלו נותרו ללא תשובות. הספקות התעצמו והמידע הסותר גבר.

ברכה דיין

אז איך אנחנו יוצרים ניצחון, איך אנחנו מעלים את מדד האושר? דרך חיבור למקורות האנרגיה האינסופיים שקיימים בנו. מה זה אומר בדיוק? איך מיישמים את זה בפועל?

הצעד הבסיסי ביותר לתקשורת מעולה עם עצמנו היא דרך ה"הילד הפנימי", שהוא השותף הטוב ביותר שיש לנו. הדרך הטובה ביותר להכיר ביכולות האדירות שיש לנו ופשוט לתת להן לגיטימציה! להסכים לקבל את העובדה שיש לנו יכולות אינסופיות, להכיר שיש בנו אנרגיה שיוצרת תוצאות מעשיות- ממש כור גרעיני קטן שנמצא בכל אחד מאתנו.

אז בואו נצא לסיור בכור הגרעיני הכי מפותח בעולם, סיור להיכרות עם העצמי הפנימי!

מישהו ראה פעם אנרגיה? לא. מישהו הרגיש פעם אנרגיה? ברור שכן. אז איך נכוון את האנרגיה לתוצאות מעשיות? כשאנחנו משלבים רצון חזק, באמירה חזקה וברורה, נוצר שילוב מיטבי בין הרוח לחומר! אנחנו "צועקים" את המטרה שלנו אל היקום! פעולה משולבת שכוללת "דיבור" אל התת-מודע שלנו, המוח מבין בדיוק מה אנחנו רוצים! ומתחיל לייצור חשיבה ומוכנות לפעולה!

אנחנו שמים דגש על רצון חזק שאינו מתפשר. על נשימה מודעת- זאת פעולה פשוטה- ניקח נשימה עמוקה, נעצור למספר שניות ונוציא את האוויר. נשימה מודעת ממקדת, מחדדת את החשיבה ומביאה לריכוז גבוה ואני קוראת לזה אנרגיה נושמת, מה שהופך את הגוף של לקליללללל. חשוב להבין כי ממש בכפות הידיים שלנו יש אנרגיה עצומה- כאשר לוקחים נשימה עמוקה אנחנו נושפים את האוויר על הידיים ומניחים אותן על "מרכז הלב" שמנחה ומוביל אותנו לחיבור ישיר וממוקד מטרה. חשוב לציין שלידיים יש מוליכות אנרגטית גבוהה ועצומה! כדוגמא- כוח ריפוי נמצא בידיים, כאשר אדם מולנו זקוק לתמיכה אנחנו מניחים את היד על הכתף והאנרגיה הזורמת מיד מרגיעה.

ברכה דיין

אבל רגע … בתקופה המבלבלת הזאת דיברנו על ספקות, תסכול, זעם, חוסר יכולת ל"קרוא את המפה". אז מה עושים? זה הזמן להיכנס למצב "סליחה" לעצמנו. פשוט להגיד סליחה על שהטלנו ספקות והפנינו את הכעס כלפי עצמנו! רק להגיד בפשטות את המילה סליחה והאנרגיה מתחילה לזרום ולנוע!

ומה באשר לממלכת האושר? היום פתחנו את הדלת להצצה קטנה אל האושר העתידי.

אוהבת תמיד, ברכה דיין
מורה רוחנית לאיכות חיים, מכוונת דרך להתפתחות אישית

תגובות

תגובות