רמי בז'ה
רמי בז'ה - צילום: אבי קקון

רמי בז'ה, מפיק אירועים ומופעים בינלאומיים, תושב ראשון, ממובילי מחאת העצמאיים מתחילת משבר הקורונה, שכיכב, נאם וזעק מכל במה אפשרית את זעקתם של בעלי העסקים בתעשיית התרבות והבמה, רמי לא בחל בשום אמצעים כדי לבטא את מצוקתם של העצמאים ולא עשה חשבון גם בעימותים טלוויזיוניים מול פוליטיקאים בכירים, השר שטייניץ לא ישכח בחיים את המפגש עם רמי שנכנס בו כמו בולדוזר והותיר את השר כמעט חסר מילים.

בחודש אוגוסט מינה יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד את רמי בז'ה ליו"ר פורום העצמאים בהסתדרות כדי לעזור ולתקן עוולות היסטוריות עבור העצמאים, ובין היתר לסייע במאבק להעניק רשת ביטחון סוציאלי לכלל העצמאים בישראל. ולאחרונה שלח מכתב חריף לשר האוצר כדי למנוע את החזר כספי המענק שקיבלו בעלי העסיקם מטעם המדינה לרשות המיסים.

ארנון בר דוד + איציק שמולי +רמי בז'ה + עמיר פרץ / צילום: דוברות ההסתדרות

רמי ב'זה כתב לשר האוצר באלה המילים: "הפסק את ההתעמרות בציבור העצמאיים הנדרשים להשיב את כספי המענקים שקיבלו. חייהם של העצמאים, פרנסתם, כבודם, משפחתם נמצאים בידייך. התנהלות רשות המיסים חונקת את העצמאים שעוד יכלו להינצל מרוע הגזרה. עשה מעשה עכשיו, עוד לפני הבחירות, שחרר את מגזר העצמאים שהינו כבן ערובה בבחירות האלה והזרם להם חמצן באופן מיידי לפני שיהיה מאוחר".

ערב טוב רמי בז'ה, נעלמת לנו קצת מהמסך לאחרונה, זריקת החיסון הרגיעה אותך?
מבקש להזכיר שמקומי הטבעי אינו על המסך או בחזית הבמה אלא מאחורי הקלעים … ככה יצא שבמשבר הקורונה כשנסגרנו והיה צריך לדברר את תעשיית התרבות הפרטית מצאתי את עצמי הדובר והפנים של המחאה או כפי שכינו אותי החברים המגפון של המפיקים והאמרגנים . זה מתיש ודורש אנרגיות מטורפות . ובינתיים הגיעו החיסונים וכולנו דרוכים ומחכים רק לחזור לעבוד .

השמועות אומרות שמפלגות לא מפסיקות לחזר אחריך מיאיר לפיד ועד גדעון סער …יכול לגלות קצת לסקרנים כמונו?
לא צריך להגזים! לא חיזרו אחריי אבל בהחלט היו הצעות פוליטיות חלקן מפתיעות . בעבר זו הייתה אופציה אבל היום זה לא רלוונטי , הכרזתי והחלטתי לא להיכנס לפוליטיקה . אני כן אהיה פעיל אבל לטובת מטרות קידום העצמאיים בישראל ולאחרונה התמניתי לתפקיד התנדבותי (!) כיו״ר פורום העצמאים בבית ההסתדרות .המטרה הגדולה היא להסדיר רשת בטחון סוציאלית לעצמאים ובעלי החברות הפרטיות . ואני אשפיע מבחוץ על הפוליטיקה לא פחות מלהיות חבר כנסת בזכות הפלטפורמה ההסתדרותית ודווקא כארגון של עצמאיים . לגבי העתיד בפוליטיקה …. ימים יגידו

משפחת בז'ה בהרכב מלא

אז איפה נראה אותך בחצי שנה הקרובה, נחזור לפזז בלייב פארק ולצחוק בהופעות בידור באולם מופת המחודש בקיץ הקרוב?
אני זועק אל מול המדינה , משרד האוצר ורשות המיסים על המענקים והפיצויים אבל הייתי מוותר על הכל בכדי לחזור לעבוד ואני לא רוצה שקל אחד מהם להיפך תן לי להרוויח ולשלם מיסים . אני מקווה שנחזור להיכל ולמופת וללייב פארק לצחוק לשיר ולרקוד באירועי תרבות כי אני חי תרבות ובעיקר בראשון לציון .

תגובות

תגובות