השבוע התקיים טקס הוקרה מרגש ביוזמת מנהלת הפורום, עדי זהר ל-100 מתנדבים שנבחרו בפרויקט ״100 מתנדבים למען הקהילה״ בבר- מסעדה הג׳הג׳ה בר במעמד ראש העיר, רז קינסטליך. כיבדו בנוכחותם גם: מקסים בביצקי, סגן ראש העיר ועידן מזרחי, המשנה לראש העיר.

בלטו המתנדבים: זיו נחמה שמרבה להתנדב ולשמח בעירנו, עפרה רוזשיין, מנכ״לית ראשון אוהבת חיות, יצחק נאדר, ניצול שואה שמתנדב בצעד קדימה, צדוק לוי, מנכ״ל אקי״ים, ועוד רבים ומאוד טובים.

יזמנו ראיון עם יוזמת הפרויקט ומארגנת האירוע הפעילה החברתית עדי זהר כדי ללמוד מקרוב על המיזם.

מאיפה נולד הצורך להרים מיזם כזה ברשתות החברתיות?
עשיתי בפורום הקודם מיזם דומה לרגל 70 שנה למדינה. גם אז הוא הלך מצוין והחלטתי שלקראת סיום העשור לעשות שוב רק הפעם עם 100 מתנדבים. חלק אני מכירה מהרשת או מהמציאות, חלק מהמלצות וחלק מדיונים שערכתי עם מובילי דעה בעיר.

מה שונה המיזם שלך מהאירוע השנתי שהעירייה מקיימת עבור מתנדבי העיר?
רבים מהמתנדבים לא רשומים באופן מסודר ביחידת המתנדבים בעירייה ועושים דברים מופלאים בעיר וגם להם מגיע תודה. בדיוק על זה הטקס. איפה כל שנה התושבים שמתנדבים כל יום והעירייה ״שוכחת״?

איך הייתה האווירה ברשת בזמן פרסום המועמדים? (היו פרגונים/מתנגדים)
בזמן פרסום המועמדים היו ברוב המקרים רק פירגון. היו תושבים שפנו אליי או הגיבו בפוסט הפרגון ואמרו שלא ראוי מתנדב/ת זה או אחר. בעיקר מסיבות פוליטיות. 

איך הצלחת לגייס את ראש העיר ושאר הלוגיסטיקה למיזם?
סיפרתי להם על הפרויקט וכולם הבינו את חשיבותו. בסופו של דבר, אין דבר יותר אצילי מלפרגן לעשייה.

איזה תגובות קיבלת אחרי הטקס?
התגובות, לצערי, היו מאוד מעורבות. היה המון פרגון מצד אחד ומצד שני, מסיבות פוליטיות ואישיות חיפשו את הרע ומה להגיד וכן, גם לשקר. מצער אבל אני לא שוקעת בזה… מאמינה שעשיתי דבר טוב ויפה וכשאתה מאמין בעצמך אתה לא מקשיב לקולות רקע של אנשים מרושעים, אינטרסנטיים וקנאים.

האם תמשיכי במסורת זו גם בשנה הבאה?
מקווה. אם יהיה לי כוח… דבר איתי בספטמבר 🤣

תגובות

תגובות