מוזיאון אגם בראשון לציון, המציג עשרות יצירות מקור המקיפות שישה עשורי עבודה של יעקב אגם, יערוך אירוע מקורי שישלב בין עולמות יצירה שונים. אנסמבל זמרי מורן חוברים לרביעיית המנדולינות דולצ'ה ויופיעו במסגרת מופע מותאם למוזיאון בו ייקחו חלק 30 משתתפים, שיתכתב עם יצירות האמנות של אגם כפי שמובאות בתצוגת הקבע של המוזיאון "בתנועה מתמדת".

המיקום והקונטקסט הייחודים ייצרו זוויות חדשות להתבוננות במפגש רב תחומי שבין שני עולמות היצירה, בתוך אולם החוויה של המוזיאון הכולל במת 360 מעלות המוקפת קהל הממוקם בשלושה מפלסים. הרפרטואר יכלול את הגלוריה של ויוואלדי בביצוע ייחודי של מקהלה ומנדולינות, שירי לדינו וארץ ישראל הישנה בעיבודים מיוחדים למקהלה, האסטוריאס הספרדי הסוער והמרגש של איסק אלבניז, נגיעות מפתיעות של מוזיקה עכשווית ועוד.

"אנסמבל זמרי מורן" מונה זמרים צעירים, חיילים מוסיקאים מצטיינים וסטודנטים באקדמיות למוסיקה. ההרכב הוקם ב-1998 על-ידי נעמי פארן, המנצחת והמנהלת המוסיקלית של המקהלה, כגוף ייצוגי מקצועי שמטרתו קידום זמרים ומנצחים צעירים, מצוינות מוסיקלית ופיתוח הזמרה הסולנית.

האנסמבל מבצע ממיטב המוסיקה המקהלתית א-קפלה וכן בשיתוף עם התזמורות הטובות בישראל, מבצע יצירות של טובי המלחינים הישראלים (חלקן נכתבו במיוחד עבור האנסמבל) לצד יצירות מעולם המוסיקה הקלאסית ומופיע בפסטיבלים ותחרויות בארץ וברחבי העולם.

רביעיית המנדולינות דולצ'ה בהובלתו של המוזיקאי רזיאל צור, מתמחה בנגינה בסגנונות מגוונים: מוזיקה קלאסית, מוזיקה ספרדית, מוזיקת עולם, ישראלית ומוזיקה מקורית. ייחודה של הרביעייה הוא בביצועים וירטואוזים סוחפים ומרתקים עם נשמה גדולה ואנרגיה סוחפת, הבאים לידי ביטוי בסגנונות המוסיקה השונים כולם. נגני הרביעייה הינם מוזיקאים פעילים המופיעים באורח קבע בקונצרטים ופסטיבלים חשובים בארץ ובעולם.

האירוע יתקיים ביום חמישי ה-5.3 בשעה 20:30 | פתיחת המוזיאון 20:00

להזמנת כרטיסים לחצו כאן 
או בטלפון: 072-3950-853

ניצוח וניהול מוסיקלי: נעמי פארן
מנצח הבית: תם קרני
פסנתר: אולג יקרביץ'

*מספר המקומות מוגבל
*הזכות לשינויים שמורה

כתובת: מוזיאון אגם, רחוב מיש"ר 1, קרית הלאום, ראשון לציון

תגובות

תגובות