כמי שפועל רבות במרכז הגריאטרי "המלבן", פניתי לחברתי היקרה העובדת הסוציאלית הכי חברתית שהכרתי, גלית קאופמן וביקשתי ממנה רשות להוציא קשישים לטיול ויום פינוק ברחבי העיר.

כמובן שבקשתי הועברה להנהלת בית החולים ולמנהל המרכז הגריאטרי, פרופסור מזרחי, שאישרו לי להוציא מהמרכז זוג קשישות, ניצולות שואה, אלונה ורחל.

ליום הפינוק גייסתי את חברי היקר, משה חפיף, ממספרת "מהפך" והצעתי לו שיתוף פעולה מיוחד, "לספר ולגנדר זוג קשישות, ניצולות שואה", כמובן שללא כל היסוס, משה פתח את היומן וקבע תור במיוחד לאורחות היקרות…

בין לבין הקשיבה לשיחה שלי עם משה, בונת הציפורניים שנמצאת ועובדת במספרה מגי, מ"מגי ניילס" וישר נרתמה לקחת חלק ולקשט את ציפורניהן של הקשישות, ללא היסוס פתחה אף היא את היומן ופינתה מקום מיוחד לבואן של הקשישות.

לאחר שסיימנו את התספורת, צבע, פן ולק, לקחתי אותן לאכול משהו קל באחת מהמסעדות שנמצאות במתחם רובע שנמצא באזור התעשייה הישן.

אני רוצה להודות מכל הלב,
לעובדת הסוציאלית גלית קאופמן, לפרופסור מזרחי שנתנו בי את אמונם ואת האפשרות להגשים להן חלום, לנורית סלע מהקבוצה "עושים טוב לקהילה", לחברי היקר, משה חפיף ממספרת "מהפך וכמובן לבונת הציפורניים מגי ששה, על שיתוף פעולה משמח ומרגש.
הלילה אלך לישון מרוגש ומאוד מסופק.

כולי תקווה ואמונה שלמה… שאמשיך גם בעתיד לשמח את הקשישים במרכז הגריאטרי, ואשמח תמיד לשתף פעולה עם עוד בעלי עסקים ברחבי העיר.

ותזכרו תמיד.
מילה טובה..  מחשבה טובה…ומעשה טוב.

תגובות

תגובות