מאייה מזרחי עצמוני
מאייה מזרחי עצמוני, נומרולוגית בעלת ניסיון למעלה מ-15 שנים בייעוץ והכוונה בכל תחומי החיים, ופרשנית נומרולוגית. השתתפה באופן קבוע בתוכנית "זמן מיסטיקה", והופיעה בתוכניות הבוקר אורלי וגיא, ופאולה וליאון.

שידרה את התוכנית "מתייעצים" ברדיו דרום וכיום בעלת פינה שבועית בתוכנית "חיה בסבבה" בימי שישי ברדיו דרום. מפתחת המותג –  נומרולוגיה+. החודש השיקה מאייה בעלת טור נומרולוגי קבוע אצלנו באתר ערכת קלפים נומרולוגים מיוחדת וזו סיבה טובה לראיין אותה לרגל ההשקה.

מאייה מזרחי עצמוני

הי מאייה, ברכות על הוצאת ערכת הקלפים נומרולוגים, עוד אבן דרך לאחר 15 שנות ניסיון בתחום?
כן, תודה. האמת שה"אב טיפוס" של הקלפים הנומרולוגים קיים כבר לפני למעלה מ-10 שנים, הכנתי אותם בדפוס, כשעוד הייתי חברת קיבוץ בארי. עד עכשיו השתמשתי בהם בערבי רווקות, סדנאות גיבוש וימי הולדת.
הרעיון הגיע מתוך הרצון שלי להביא את הנומרולוגיה לכל מי שרוצה להכיר כלי להכוונה ולצמיחה אישית.

מאיפה הגיע הרעיון ולמי הערכה מיועדת ?
עד לפני כמה עשרות שנים הידע הזה היה ידוע למעטים, ובתקופת הזמן שלנו יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם נחשפים אליו. החידוש שלי הוא בשימוש היום- יומי של הקהל הרחב, ולא רק באמצעות תיווך של נומרולוגים.
הערכה מתאימה לכל מי שמתעניינים.ות בנומרולוגיה, ולכל מי שרוצה לקבל הכוונה מזווית אחרת ופחות מוכרת.
זה מתחבר לשאיפה שלי לחדש ולחשוף את הנומרולוגיה לכל מי שרוצה. לכן, אין צורך בידע קודם על מנת להשתמש בקלפים. יש בחפיסה דף עם הוראות פשוטות, וגם קישור לאתר שלי למי שירצו להעמיק ולדעת יותר.

למי שעדיין לא מחובר לנושא הנומרולוגיה, כמה מילים על התחום וחשיבותו….
הנומרולוגיה היא תורת המספרים הקדומה. מקורותיה ביהדות. יש הטוענים שנכתבה בספר הזהר, אחרים סוברים שהופיעה כבר בספר ה"יצירה". לפי הנומרולוגיה מהחישוב הגימטרי של השם ומיום הלידה ותאריך הלידה כולו, אפשר לדעת פרטים רבים על האדם: מהן תכונות האופי, המזג, הכישרונות, נקודות האיזון, מידת המודעות, מה ייעודו בחיים אלה, מה הזמן המתאים – העיתוי לפעול, מתי תגיע הזוגיות הנכונה, מה הפוטנציאל להריונות, מערכות יחסים, תעסוקה וקריירה, מגורים, לימודים ועוד. הידע הזה עוזר לכוון באופן מדויק, וחוסך זמן, מאמץ ובהרבה מקרים גם כסף ועוגמת נפש.

מה מחיר הערכה וכיצד ניתן לרכוש אותה?
ערכת הקלפים נומרולוגיה+ כוללת 3 סוגי קלפים:
1. למשחק חברתי, משפחתי שמעשיר בתוכן ומקפיץ כל מפגש ואירוע.
2. קלפי מסרים והכוונה נומרולוגית
3. קלפי המלצה עם תרגילים שעוזרים במימוש הפוטנציאל שעלה בקלף המסר.
מחיר הערכה – 129 ש"ח.
כל הפרטים בקישור:
https://bit.ly/numerologycards

מי קהל היעד שלך?
קהל היעד – כל מי שחובב.ת נומרולוגיה, למתעניינים/ות בקלפי מסרים ולמי שרוצה להתחדש במשחק חברתי חדש מקורי ומעשיר, שמקפיץ כל מפגש עם חברות וכל אירוע משפחתי, מעבר לארוחה ולקפה😄

תגובות

תגובות