משבר הקורונה השבית לנו את כל פעילויות הספורט המאורגנות ולנו רק נותר לחפש פרויקטים להעצמת התחום ברשת ואנו בחרנו לפרגן למאמנים שלנו ולהכיר אותם מקרוב.

נא להכיר את רונית צוקרל, מדריכת כושר, ספינינג, hiit, פאואר פאמפ, trx.
מאמנת למעלה מ 16 שנים. התחלתי מאהבה לספורט והפכתי את התחום לעבודה שנייה.
עיסוקי העיקרי הוא מורה לספרות ולשון חט"ב ובשעות הערב יוצאת לאמן.
מאמינה, שהדרך להצלחה לא קלה, וכדי להשיג מטרות, עלינו להתמיד ולעבוד.

איזה סוגי אימון את מעבירה?
ספינינג, אימוני hiit, חדר כושר ואימוני כוח.
בחרתי את הקטגוריות האלה, משום שהן משלימות אחת את השנייה. אימוני אירובי למערכת הלב, ואימוני כח (חדר כושר)- אימון למערכת השלד, חיזוק מפרקים ושרירים.

על איזה סוג אימון היית רוצה יותר לפרט?

אימון היט (HIIT),  הינו אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה – High Intensity Interval Training (או בקיצור, אימון HIIT)  זכה לפופולריות עצומה בעשור האחרון.

האפשרות להצליח לשרוף שומנים ולחזק את השרירים, וכל זאת בתוך זמן קצר מאד ביחס לאימון רגיל בחדר כושר, הפכו את האימון הזה לאימון מועדף על פני מתאמנים רבים, בתקופה שבה הזמן הופך להיות המשאב היקר ביותר.

אימון היט משלב עבודה בעצימות גבוהה עם שילוב הפוגות קצרות של מנוחה. העבודה מתחלקת בין סוגי השרירים השונים, כאשר בדרך כלל בכל אימון ישולבו מספר מערכות שרירים. התרגול מתבצע באמצעות חזרה על תרגיל מסוים (למשל סקוואט, ריצה מהירה במקום או ספרינט, כפיפות מרפקים, שכיבות סמיכה או קפיצות), לאחר מכן ניתן זמן קצרצר למנוחה ואז – מעבר לתרגיל המחזורי הבא.

התרגילים עובדים בצורה מדהימה על סיבולת לב ריאה. הגוף מתרגל לעבד כמות גדולה יותר של חמצן כתוצאה מפעילות גופנית עצימה הכוללת ביצוע של תרגילי כושר אירוביים ואנאירוביים רב מפרקיים המגייסים לפעולה את רוב קבוצות השרירים בגוף. אימון היט תורם לשריפת קלוריות גבוהה במיוחד בזמן קצר וזאת הודות לעצימות הגבוהה שבאימון.

כיצד גורמים למתאמנים להתמיד?

השיפור באיכות החיים הוא גורם משפיע במוטיבציה להמשיך ולהתאמן. לכן, ביצוע הערכות ומתן משוב חיובי חשובים מאוד ככלים לעידוד האימון בקרב לקוחות.

הקונספט של אימון בקבוצות, מועדוני אירובי, תכניות אימון קבוצתיות וכדומה הן תכניות מעולות לשיפור הרצון לבוא ולהתאמן. האנרגיות של המדריך ושל הקבוצה מעודדים את המתאמנים להתמיד באימונים.

טיפ כללי למתעמלים?
תאמינו בעצמכם, אל תאמרו, זה בלתי אפשרי.“מה שאתה חושב, אתה תהיה.”
הגישה שלך, לא הכישרון שלך, תקבע כמה גבוה אתה תגיע.”

 

תגובות

תגובות