צילום ניידות : EE911

גל הטרור מרים ראשו, ובעיריית ראשון לציון מתכוננים בהתאם. כזכור, בשבוע שעבר התרחש פיגוע בבאר שבע שגבה את חייהם של ארבעה אזרחים, ואתמול (ראשון) בפיגוע רצחני בחדרה איבדו את חייהם שני לוחמי מג"ב. לאור המצב הביטחוני הרגיש, ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הורה כבר בשבוע שעבר על תגבור כוחות של משטרת ישראל, לאחר שיחה עם מפקד תחנת משטרת ראשון לציון – יורם ברינה. כמו כן, תוגברו גם כוחות של החברה העירונית לסדר ולביטחון על מנת שתושבי העיר יזכו לתחושת הגנה. בנוסף לכך, הנחה ראש העירייה כי כל עובדי החברה לביטחון וסדר ציבורי המחזיקים ברישיון נשק יחויבו בנשיאת אקדח עליהם.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "בעקבות שני אירועי הטרור האחרונים, הנחיתי על תגבור כוחות ונוכחות מוגברת של משטרה ופיקוח עירוני ברחבי העיר. אנחנו נעשה כל מה שיידרש על מנת שתושבות ותושבי ראשון לציון והמבקרים בעיר ירגישו בטוחים ומוגנים להסתובב חופשי בעיר. אני משתתף בצער משפחות ההרוגים, ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

כאמור, מערכי החברה לביטחון ולסדר ציבורי מתוגברים על מנת לתת מענה לכל תרחיש וליצור תחושת ביטחון. בחברה לביטחון ויסתו מערכים לעיבוי יחידות הפיקוח, על מנת שאלה יבצעו משימות לביטחון שוטף. עיקר התגבור עתיד להיות במקומות הומי אדם ברחבי העיר ובמוסדות חינוך, כאשר ברקע צום הרמאדן, חג הפסח ומועדי יום הזיכרון ויום העצמאות.

תגובות

תגובות