כולם מכירים  את להקת "הדג נחש" ואת סדרת הילדים והשירים המצליחים של "ילדי בית העץ",  שמאחוריהם עומדים האחים המצליחים: יאיא ורן כהן אהרונוב. עיריית רחובות והחברה העירונית יארחו את האחים כהן אהרונוב במוצ"ש הקרוב, 30.7, בשעה 21:30, בהיכל התרבות העירוני, באולם בימת הנוער, עם ההרצאה: " להביא את השינוי". הרצאה מלאת אופטימיות ואנושיות, המשלבת שיח בגובה העיניים. הכנסות האמנים מהאירוע יועברו לילדי הפליטים מאוקריאנה. את האירוע יזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בתמיכת ראש העיר רחמים מלול.

במפגש, "להביא את השינוי", ישתפו האחים בסיפורם המרגש ומעורר ההשראה, המתאר את המסע המשותף שלהם בשבילי העשייה החברתית וכיצד הם מחוללים שינוי חברתי בארץ ובעולם. סיפור חייהם מגולל רגעי הצלחה, כישלונות, יוזמות, התמודדויות, נחישות, יצירתיות, צמיחה ועוד. כחלק בלתי נפרד מהערב, יקיימו האחים כהן אהרונוב, שיח בגובה העיניים והקרנת קטעי וידאו המתעדים תחנות משמעותיות בחייהם.

לאיזה קהל מיועד המפגש?

המפגש מומלץ במיוחד לכל בני נוער שיוכלו לשאוב מתוכו השראה ובטחון, לילדים והורים שייהנו מחוויה משותפת, ואף ליזמים בתחילת דרכם. סיפור החיים של האחים טומן בחובו: נחישות, יצירתיות, צמיחה ומעל לכל את המסר המרכזי: שכל אחת ואחד מאיתנו יכול להשפיע בתוך העיר ובחברה בכלל.

לדברי ח"מ איטל בציר אלשיך: "זו הזדמנות לקרוא לכל התושבים ובייחוד לבני הנוער, להגיע למפגש מרתק והיכרות עם אמנים ויוצרים מעוררי השראה כמו יאיא ורן. אני בטוחה שאחרי אותו ערב, אף אדם בקהל לא יוותר אדיש וייתכן שעבור חלק מהתושבים ובני נוער, קיץ 2022 ייזכר כתפנית והחלטה להביא את השינוי".

לינק למופע: https://www.youtube.com/watch?v=WX20MUztEr8&t=1s

תגובות

תגובות