לדברי ח"מ רחובות– איטל בציר אלשיך: "כל מי שרוצה לתמוך בליברליות ולצאת נגד גילויי שנאה וגזענות הצצים בערים השונות,  מוזמן להצביע ברגליים ולהגיע במוצ"ש להקרנת הסרט".  "מיני די.וי" הוקרן לאחרונה בפסטיבל דוקאביב וזכה לשבחים רבים

תקציר הסרט: בסטודיו שלו בתל אביב, הבמאי- שאולי מלמד (29), ממיר לראשונה את הקלטות שצילם בילדותו ובהן סרטים נאיביים שביים עם חבריו לכיתה, ונסחף למערבולת רגשית במהלכה הוא יוצא לחפש להט"בים נוספים שצילמו את ילדותם. הוא מאתר רבים שתיעדו כמותו את זהותם המתפתחת, מבלי להבין לגמרי מה נחשף לעיני המצלמה.

DocoLife-Mini_DV

טום אוריה שגדל בעיר החרדית צפת ותיעד את מסעו בעקבות גילוי זהותו המגדרית, בתי שנולדה לעולים חדשים מאיראן וצילמה באובססיביות את קשריה האינטימיים עם חברותיה, רומיה שגילתה את ניצני הדראג שלה במקביל ליציאה מהארון של אמה, והבמאי עצמו שחקר עם המצלמה את מיניותו בצל מותו של אביו. בעקבות הצפייה המחודשת בקלטות שצילמו שנים קודם לכן, הם נאלצים להתמודד עם החוויות והאנשים שעיצבו את חייהם.

לדברי איטל בציר אלשיך :  "זו הפעם השלישית שאני יוזמת הקרנת סרט גאה ורואה חשיבות רבה בהגעת התושבים לאירועים ולמפגשים מסוג זה. מפגש שמחבר בין הקהילות השונות ומאפשר להכיר זו את זו, אך גם הזדמנות להביע תמיכה בליברליות ויציאה נגד נגד גילויי שנאה וגזענות הצצים בערים השונות. אם גם אתם-ן תומכים-ות בערכים ליברליים של חופש ושיוויון, אתם מוזמנים להגיע ולהצביע במוצ"ש ברגליים להקרנת הסרט "מיני די.וי", סרט  מעולה וחדש"

ההקרנה תתקיים במוצ"ש הקרוב, 2/7, 21:30 באולם בימת הנוער ברחובות בעלות 10 ₪ בלבד

תושבי רחובות, ראשון לציון והסביבה מוזמנים!

לינק לרישום: https://lp.vp4.me/q5br

המלצה: לאירועי דוקו לייף מומלץ להגיע עם כוסות רב פעמיים

מחיר הקרנה והרצאה:  10 ₪ בלבד

כתובת:  רחוב יעקב 48 רחובות

תגובות

תגובות