מאייה מזרחי עצמוני

להתחסן או לא? זאת השאלה ששאלו אותי השבוע כל כך הרבה א.נשים מכל כיוון אפשרי:

בפייסבוק, בהודעות ווטסאפ, בשיחות ייעוץ נומרולוגיות…

הניסיון רב השנים שלי בתחום הנומרולוגיה והמצוקה האישית של כל כך הרבה אנשים, הביאו את זה השבוע לשיא, למבול של שאלות: מה דעתי על החיסון? הוא מסוכן? מה אומרת הפרשנות הנומרולוגית שלי על התיאוריות המתנגדות לחיסון? האם אני התחסנתי והאם הילדים שלי מחוסנים?

אז קודם כל, כן, אני התחסנתי וגם הילדים שלי בחרו להתחסן, כדי לנסות לחזור לאיזושהי שגרה. ארחיב על כך בהמשך.

אני בכלל התכוונתי לכתוב כאן השבוע על הבחירות הרביעיות שממש מעבר לפינה, אבל עם כל הכבוד לפוליטיקה – קודם כל הבריאות. כל אחד כמובן יחליט לעצמו, לצד כל הפרשנויות,

הנה הפרשנות הנומרולוגית שלי לנושא החיסונים:

מאייה מזרחי עצמוני

בין הסיבות שגורמות לא.נשים לחשוש מהחיסון ולהימנע מנטילתו, הוא משך הזמן הקצר בפיתוח החיסון, הרבה יותר קצר מזה שהכרנו קודם. גם הטכנולוגיה החדשה של החיסון, לפחות זאת של החיסונים שרכשה ישראל (פייזר ומודרנה), לא מרגיעה. תוסיפו על זה את ההנחיות שמבלבלות אותנו, וגורמות אצל רבים חוסר אמון כלפי מקבלי ההחלטות ותחושה שרב הנסתר על הגלוי, וקיבלתם "סמטוחה" כמו שאומר זאב רווח בסרט "חגיגה בסנוקר".

אני עצמי התלבטתי לא מעט. חששתי, ורק כשכל בני המשפחה והחברים התחסנו, צעדתי בעצלתיים אל מתחם החיסונים בהיכל התרבות שלנו, והתחסנתי תוך אמירת "שמע ישראל".

אז למה בכל זאת התחסנתי?

או, כאן כבר נכנסת הפרשנות הנומרולוגית. הפרשנות הנומרולוגית שלי נסמכת על המפות הנומרולוגיות של אנשים (פוליטיקאים, מנהיגים וכו') וגם מאירועים ומתאריכים, כמו למשל תאריך הקמת המדינה.

בדקתי את המפה הנומרולוגית של ישראל כבר בסגר הראשון, כשעוד קיוו בעולם שהקורונה תעבור לה אולי בקיץ, או שבתוך חודשיים ימציאו חיסון. אף אחד לא ידע מה יהיה. אבל במפה הנומרולוגית של המדינה ראיתי שיפור רציני במצבנו בחודשים אפריל-מאי, סמוך לפסח. תבדקו אותי, זה לא נכתב בדיעבד. אפשר לצפות בסרטוני הפרשנות הנומרולוגית מיולי 2020 בדף הפייסבוק שלי.

מהמפות הנומרולוגיות שערכתי עולה שלקראת הסתיו, בחודשים אוגוסט- ספטמבר, יהיה לישראל החיסון של המכון הביולוגי. אני כמובן לא מתואמת אם אף גורם במכון הביולוגי J

דבר נוסף שמראה המפה הנומרולוגית, שדווקא ישראל תצליח לצאת ממשבר הקורונה טוב יותר יחסית למדינות העולם, בעיקר בכל הנוגע למצבנו הכלכלי. להערכתי, החיסון הישראלי יהיה יעיל יותר מבחינת משך הזמן, בזריקה אחת, וככל הנראה יעיל גם כנגד כל המוטציות.

חיסון כזה יכול להיות מצרך מבוקש בעולם כולו, ולהכניס למדינת ישראל רווחים גדולים. מה שמתחבר לנתון העולה מהמפה ביחס להתאוששות של מדינת ישראל ממשבר הקורונה.

כמו כל פרשנות, צריך לחכות ולראות מה יתפתח. לפחות זאת פרשנות מעודדת לסוף השבוע. מגיע לנו!

עכשיו רק נותר לראות, אם אחרי הסבר כזה ימשיכו לשאול אותי מה דעתי הנומרולוגית על החיסונים…

שלכם – מאייה עצמוני מזרחי

באתר :  https://mayama.co.il/

ובדף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/mayama.co.il/

 

תגובות

תגובות