חזקים בעורף ומאמינים בחיילינו – לצד הלמידה מרחוק, הקשר האישי ומאמץ השמירה על קשר אישי עם הבנים – התגייסו תלמידי הישיבה ל"מבצע ציצית". קשירה והכנה של מאות ציציות לחיילינו שבחזית.

לאור פניה של מאות חיילים בבקשה לציצית, ולפנייתו של אסי ישראל נרתמה יפית טויטו, מנהלת אדמיניסטרטיבית של הישיבה למשימה.

משפחות של תלמידי הישיבה, טויטו, בן משה, נפתלי ועוד נרתמו למשימה ופתחו את בתיהן. הפנייה הראשונה כללה בקשה ל-100 ציציות קשורות עבור החיילים. ללא היסוס, ובלי ידע מקדים בקשירת ציציות, התאספו עשרות נערים בבתי המשפחות לקשירת הציציות לאחר שעות ספורות היו מוכנות עשרות ציציות.

טרם נחו ידי הקושרים, התקבלה פניה דחופה נוספת של יוסי אלדר, ראש מטה הבחירות של "מאמינים בראשון", וביקש משלוח גדול נוסף של ציציות קשורות עבור חיילי הקומנדו. מתנדבי הישיבה התחייבו לקשירה של כ- 200 ציציות (!).

"ביום שישי הבנים הגיעו לפה בבוקר, ונשארו אצלי בבית עד 25 דקות לפני כניסת שבת! קשרנו מעל ל-100 ציציות באותו יום. עבדנו פה בטירוף באווירה מצוינת לקראת שבת קודש , היה כיף גדול!" מספרת יפית טויטו. גם במוצאי שבת עמלו התלמידים ללא הרף, עם מוטיבציית שיא עד שהושלמה המשימה במלואה. הישיבה סיפקה לחזית כ – 300 ציציות, וביום ראשון כבר יצאו המשלוחים לחיילים.

" המיזם המבורך הזה איחד משפחות , תרם לעבודה משותפת של כולם ולנו רק נותר להנות מסרטון שזכינו לקבל מהחיילים לובשים את הציציות" משתפת יפית בסיפוק, "יישר כוח לכל הבנים! היכונו אנחנו בדרך למיזם הבא למען הקהילה."

תגובות

תגובות