מאייה מזרחי עצמוני

בנימין ושרה נתניהו זוג שמעסיק את הציבור והתקשורת בהתנהלותו. מן הסתם גם בשל השנים הארוכות בהן הם חיים במרכז הציבוריות הישראלית. רבות נכתב עליהם, מכל זווית אפשרית. הטור הזה מתייחס לפרשנות הנומרולוגית של הקשר ביניהם, ומביא הסבר לשאלה: מה באמת מערכת היחסים ביניהם?

הנומרולוגיה היא תורת המספרים, שממנה אפשר לדעת על האופי של האדם, על המזג שלו, כישרונותיו, יכולותיו, והייעוד שלו. באמצעות הנומרולוגיה ניתן לבחון התאמה זוגית, התאמה עסקית, מגורים, לימודים, תעסוקה ולכוון כל אחד.ת בצמתים שונים בחייו.ה או לחזק כיוונים שעליהם חשב.ה, הנומרולוגיה חושפת קשרים והתאמות בזוגיות, בין שותפים עסקיים, במשפחה, בין הורים וילדים, ובמערכות חברתיות.

כדי לבחון את הקשר בין בני הזוג נתניהו בדקתי את המפות הנומרולוגיות שלהם. המפה הנומרולוגית בנויה בעיקר על השם של האדם ותאריך לידתו.

המפה הנומרולוגית של ראש הממשלה בנימין נתניהו
המפה הנומרולוגית של בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, שנולד ב- 21.10.1949, מחזקת את הדברים שאנחנו כבר יודעים ומעידה על אדם יצירתי מאד, שופע רעיונות מקוריים וחדשניים, בעל חשיבה חיובית בדרך כלל, ביקורתי, בעל כושר ביטוי ויכולת למצוא פתרונות מ"חוץ לקופסא". היצירתיות שלו עולה לעיתים על כל דמיון, גם במהלכים הפוליטיים והמדיניים וגם בחייו האישיים.

מצד אחד, נתניהו יודע לקשור יחסי חברות, להקסים ב"סמול טוק", אך מצד שני הוא מופנם, מקרב אליו אנשים מעטים, שרק הם יודעים על מה הוא חושב ומה באמת כוונותיו. כך למשל, הוא נואם בחסד, נאומיו שופעים יצירתיות ומובאים ברהיטות, יש בו מן הדרמה והמשחק כיאה ליום לידה זה (21 בחודש), לצד התכנסות פנימית לתוך עצמו.

הספרה 9 מופיעה אצלו פעמיים במפה הנומרולוגית:

פעם אחת בגימטריה של השם – בנימין, ופעם שניה כשמחברים את כל תאריך הלידה ומצמצמים לספרה אחת. בנומרולוגיה מספר זה נקרא : נתיב הגורל.

המספר 9 מסמל בנומרולוגיה חשדנות וחשאיות, שמירת הקלפים צמוד לחזה.

יום לידתו 21 לחודש מאפיין גם צורך גדול מאד בזוגיות ובתמיכה זוגית (מיוצג על ידי הסיפרה 2) בכדי להצליח לממש את היכולות והשאיפות הפוטנציאליות הגלומות בו (מיוצג על ידי הסיפרה 1). הסיפרה 2 קודמת לסיפרה 1 (בניגוד למספר 12), לכן ההצלחה מבוססת במקרה זה על הזוגיות. כלומר, לבנימין נתניהו כאדם יש צורך בזוגיות עם שרה.

המפה הנומרולוגית של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו
שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, נולדה בתאריך 5.11.1958 . יום הלידה מייצג אנשים מרשימים ואוהבי רושם, עם סקרנות, רצון לדעת ולהרחיב אופקים, צורך בחופש וביטוי עצמי, ורצון שדברים במרחב שלהם ייעשו על פי רצונם. הסיפרה 5 מייצגת גם הפכפכות וחוסר סבלנות שנגרמים בדרך כלל מחוסר ביטחון. א.נשים ביום לידה 5 הם בעלי מעגלים חברתיים רחבים, אוהבי חברה וזקוקים לגיוון וריגושים. הם אנשים תקשורתיים, אוהבים לטייל ולהיות בתנועה, ונמנעים מלהישאר הרבה זמן במקום אחד.

מה משאיר אותם יחד?
בני הזוג נתניהו קשורים מבחינה נומרולוגית קשר חזק שיש לו היבט חיצוני אך גם ובעיקר היבט של טובת המשפחה. הקשר החזק ביניהם מתבטא גם בדומיננטיות בזוגיות שלהם, שאיננה חד משמעית כפי שנראית כלפי חוץ, היא מורכבת משני רבדים עיקריים: דומיננטיות מתוך סמכות ומתוקף משרת ראש הממשלה ואשת ראש הממשלה –ברובד הגלוי, ודומיננטיות מתוך הסכמה, צורך והבנה של שניהם, ברובד הסמוי.

גם חודשי הלידה של שניהם מחזקים את ההסבר הנומרולוגי לקשר ביניהם: בנימין נתניהו נולד בחודש אוקטובר –10 – בנומרולוגיה=1 (1+0). יום לידה שמאפיין: ניהול, הובלה, הנהגה. בעוד שרה נתניהו נולדה בחודש נובמבר -11- מספר מאסטר בנומרולוגיה שמבטא יכולות אינטואיטיביות גבוהות, שיתופי פעולה והקשבה, אך גם הפכפכות, רגישות גבוהה ומצבי רוח משתנים תכופות.

11 בצמצום הוא גם 2 (1+1), מספר שמאפיין אנשי טיפול, התומכים באחרים, מעולים בשיתופי פעולה, בחיבורים ובעבודת צוות.

לסיכום,
|לפי הפרשנות הנומרולוגית הזאת, בנימין נתניהו מקרב אליו את שרה ובני המשפחה, בעיקר בשל מופנמותו והחשדנות שלו כלפי אחרים (9). שרה נענית לקירבה גם בגלל הצורך שלה בריגושים (5), ומתוך הסקרנות שלה(5), והיכולת שלה לתמוך ולשתף פעולה(חודש 11).  מהמפות הנומרולוגיות עולה שיתוף פעולה מובהק ביניהם: בנימין נתניהו ראש הממשלה, הוא המוביל, ושרה תומכת ומחזקת את מהלכיו.

אהבת? אפשר לקרוא עוד על הנומרולוגיה באתר: https://mayama.co.il/

או בדף הפייסבוק:  https://www.facebook.com/mayama.co.il

תגובות

תגובות