יש!!!! סיימתי לימודי תודעת העל! שש שנים!!! מה? מה זה??? 2015 מפגש ראשון ואחריו …. מישורים, מימדים, בריאה, עולם החלום, אסטרו-פיזיקה ???? בחיאת על מה אתם מדברים?

בואו נעלה על טיסת על חלל, אל האינסוף, אל הידע העלום באפס זמן = הגענו לגן המשחקים כמו שלא הכרנו מעולם, פארק ההרפתקאות שמשאיר אותנו בנשימה מואצת, נשימה של ילדים קטנים במשחק של תמימות, במבט של סקרנות, בהתרגשות עצומה= אז מי שעומד מאחורי ומצדדי הוא העומד? לא תמיד! מתחילים את המשחק.

המתקן הראשון שנתקלתי בו זה המבוך- נכנסתי לפי החיצים ומשם הדרך החוצה רק התארכה והתארכה, לא הבנתי לאן פונים ומאיפה ממשיכים.

משם הדרך הובילה לנדנדה- פעם הייתי למעלה ופעם הייתי למטה. הרגשתי סקרנות מטורפת להבין איך נשארים בלמעלה- היתכן? מה לא צונחים למטה כדרך הגרביטציה?

רגע … אם אני רוצה להבין ידע יותר גבוה אני צריכה לעלות לקיר טיפוס = אתגר!!! מיד אוחזת בידיות, מושכת עצמי כלפי מעלה, מניחה רגל ועוד רגל, היי זה מצליח לי- וואו איזה נוף למעלה- ממש שיכרון חושים!

היי, ראיתי קרוסלה, מרגישה צורך עצום להסתחרר, מרגישה היי מטורף! מה ככה זה מרגיש? לקבל עוד ועוד ידע, אמאל'ההההההה!

עכשיו כשהאנדרנלין גבוה בא לי לעוףףףף! מגיעה למגלשה אבל איזה פלא- במקום לגלוש מלמעלה למטה אני גולשת הפוך= עולה ועולה ועולה- זה מטורף. כל חוקי היקום המוכרים מקבלים תפנית, צבע אחר, מבט אחר, תחושה עילאית!

ברוכים הבאים לעידן החדש, עידן ההבנות החדשות, עידן האש והאויר. עידן חדש- האם אנחנו יודעים איך להסתדר, איך להתנהל? איך לפרש אירועים בחיים שלנו? שש שנים ריחפתי, עליתי, ירדתי, התפעלתי, נשמתי אויר פסגות- לא תמיד היה קל ללמוד, במקביל לאתגר הכי קשה בחיים שלי- טיפול בבעלי החולה בניוון מוחי. זכור לי היטב במהלך השיעורים שהיה מבקש ממני "ברוך (עכשיו כולכם יודעים מה הכינוי שלי זה עשרות שנים) תשמיעי לי את ההקלטות שאת שומעת, תסבירי לי מה הם אומרים" … למרות שמערכות גופו קרסו הראש עבד והסקרנות הטבעית שלו לא כבתה. מרגשששש. למדתי מתוך סקרנות והתפעמות ולא פעם העברתי לכם את הידע באהבה, גם אם לא הרגשתם בזה.

ברכה דיין

אז נכון שאנחנו בעידן האש והאויר, שבו הכל מואץ בטרפת אחת גדולה! אבל … חשוב לי להגיד שההתמדה, הרצון להתפתחות, הסקרנות האינסופית שלי הניבה פירות נפלאים עם טעם וריח שלא הכרתי עד כה. אז למרות שבעידן האינסטנט, שמערבבים אבקה ותוך שניות אפשר לאכול, יש ערך עצום לתהליכי עומק ארוכי טווח. יש תוצאה שלא תסולא בפז ללימוד מעמיק.

תודה לליעד טל, שבקלילות אפשרה לי את ההצצה לעולם הקסום והמרתק מאין כמותו, תודה ענקית מעומק ליבי למורה האגדי-הגאון יוסי לוי על לימוד מופלא, שלא ויתר לי גם בזמנים קשים על שיעורים רצופים, שבצניעותו הסכים לתמונה (חמלתי עליך יוס ולא צילמתי וידיאו), שסיכם במפגש מדהים "איתגרת אותי בשאלות שאילצו אותי לחשוב בדרך מקורית" = הנאה הדדית של שנינו מהלימוד ומהשעות הנדירות ביופיין. תודה גדולה למשפחה שלי ש"שמעה" שש שנים את הביטוי תודעת העל, תודה לך אבנר שביקשת לקבל את הידע, ולכם החברים הפלאיים שלי ששיתפתי אתכם בהבנות הגבוהות.

אז מוכנים לגלוש במגלשה לכיוון ההפוך? אני תמיד איתכם, חולקת כל ידע שצוברת.

היו ברוכים,
ברכה, מורה רוחנית לאיכות חיים, מכוונת דרך להתפתחות אישית

תגובות

תגובות