פיצוחי
פיצוחי "חזי חממה" בראשון לציון

בשנים האחרונות הצפייה בליגת האלופות הפכה לחוויית צפייה מרתקת ומהנה, מדי שנה מביאה לנו הליגה את המפגשים הכי מרתקים בכדורגל האירופאי. הליגה קנתה לעצמה טאבו בתור מפעל הספורט המרתק ביותר ביבשת "השמפניה" של הכדורגל האירופאי שמדי מחזור מספקת חווית כדורגל מאורגנת ומסודרת ביותר וכל שנשאר לקהל הצופים שלא זכה להיות באצטדיונים עצמם הוא להתרווח על הספה ולהנות מכדורגל איכותי נטו.

לאחרונה כל שידור של מחזור ליגת האלופות גורם למפגשים יזומים של קבוצות חברים לצפייה יחד כחוויות בילוי משותפת. אצלי בקבוצת הצפייה המתרחבת ממחזור למחזור המפגשים מסתכמים ברביצה על כורסאות, בירות ממותגות ופיצוחים זולים שנקנו בסופר השכונתי ולכל זאת דואג המארח התורן.

ולמה אני מספר לכם את כל זה…. או, כי השבוע חלה תפנית משמעותית בחווית הצפייה שלנו בליגת האלופות כשהתור שלי היה לארח. יד הגורל גרמה לי לעצור את הרכב לשיחת טלפון מול הסניף של "פיצוחי חזי חממה" במערב העיר, תוך כדי נזכרתי שאני חייב לדאוג לפיצוחים לאירוח החבר'ה למשחק המרתק בין ברצלונה לליון מצרפת, משחק אטרקטיבי שמזמן אליו הרבה חברים.

נעלתי את הרכב ונכנסתי לסניף חממה ראשון לציון, ראשית קיבלתי שוק חזותי מהמרחב, הסדר, הריחות, הצבעים, והאסתטיקה של המקום, פשוט חנות בוטיק גדולה ומרשימה. ביצעתי סבב הכרות עם שלל המוצרים, ענן של טריות ואיכות עלה מכל שורות הפיצוחים והפירות היבשים (ואנחנו הסתפקנו עד כה בשקיות פיצוחים עם טעם מסחרי), התחלתי להעמיס ממגוון הפיצוחים, משם לפירות היבשים על הדרך ביצעתי השלמות לתבלינים, חמוצים, קצת ממתקים לילדים ובלי להרגיש הוספתי שמן זית, טחינה משובחת, דבש, סילאן, חלבה במגוון טעמים, עוגיות וזיתים ….נכנסתי לפיצוחים ויצאתי עם עגלה עמוסה

כמו כל ישראלי ממוצע גם אני נתפסתי קונה עם העיניים ועל הקונספט הזה בנה הבעלים את אופי ומראה הסניף, כבר מהכניסה הראשונית ל"חממה פיצוחים" חנות הבוטיק לוכדת אותכם בשפע ובמגוון המוצרים המייצרים צבעוניות בעין, ניחוחות וטעמים שהופכים מיידית את חוויית הקניה לבלתי נשכחת. המראה והארומה יוצרים לכל אורך הקנייה חוויה קולינרית עשירה, צבעונית ומהנה בסטנדרט גבוה המזכירים שווקים משובחים באירופה.

ונחזור לליגת אלופות שאליה התכנסנו כאן מלכתחילה, המתח והאווירה סביב המשחק הפכו לשוליים כאשר החבר'ה לא הפסיקו להתמוגג מהכיבוד המשובח שהגשתי להם, מאותו הערב נפל דבר ונקבע סטנדרט, ליגת אלופות לא רואים ללא פיצוחים איכותיים מבית חזי חממה, נקודה !!

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here