לינוי אשרם ורז קינסטליך

עיריית ראשון לציון מעודדת קיום של אורח חיים בריא וספורטיבי, אז למה לא לשמש דוגמא? ראש העירייה, רז קינסטליך, ביקש לנצל את גג העירייה הצופה על גן המושבה, שעד כה היה סגור לפעילות, למתחם ספורט עם בריזה נהדרת במהלך חודשי הקיץ ונוף מדהים המתפרס ממרכז העיר ועד שקיעות מדהימות החוף הים.

תכירו את מיזם "360 בשחקים" שיצא לדרך בתחילת חודש יולי וימשך עד סוף אוגוסט. "חשבנו מה אפשר לעשות עבורכם הקיץ" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך "החלטתי ליזום עבורכם פעילות ספורטיבית על גג העירייה כצעד נוסף בהנגשה של העירייה עבורכם". צוות המגזין ביקר במקום והפיק עבורכם כתבת וידאו עם טעימה מהאווירה, הקצב, הנוף והבריזה של המקום…

בזה אחר זה העלתה החברה העירונית, האמונה על הפקת הפעילות, 50 זוגות אופני ספינינג לגג בניין העירייה, כלומר הקומה השישית הפתוחה לאוויר הצח. בנוסף, הוקמו על הגג שתי במות, האחת עבור ספינינג והשנייה עבור זומבה, קיקבוקסינג ופילאטיס.

ביום הראשון לפעילות לא נותר זוג אופניים אחד ללא מתאמן. עשרות מתאמנים הגיעו בלבוש ספורטיבי והצטרפו לאימון לצד ראש העירייה- רז קינסטליך ולינוי אשרם, המתעמלת האמנותית המבטיחה של ישראל וכמובן תושבת העיר. עוד הצטרפו לדיווש המשנה לראש העירייה- עידן מזרחי, חבר המועצה- איתן שלום וגם מנכ"ל החברה העירונית- אלי פולק, שפרט טריוויה מעניין, בעבר הוא היה מורה לחינוך גופני.

הפעילות כאמור החלה בתחילת חודש יולי ותתקיים שלוש פעמים בשבוע במהלך חודשי הקיץ (ימים א',ג' ה' החל מהשעה 19:30 ועד 22:30). הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי. התושבים מוזמנים לעקוב אחר תוכנית האימונים.

צילום אבי קקון
צילום מהאוויר: אסף קטן

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here