צוותי ההוראה ותלמידי ראשון לציון ממשיכים לתמוך ולחזק את תושבי הדרום וחיילי צה"ל. תלמידי מקיף ח' חיים בר לב ותלמידי מקיף יא ראשונים הכינו בימים האחרונים חבילות מזון וכן ערכות ממתקים וחטיפים לתושבי הדרום ולחיילי צה"ל בעוטף עזה. הפעילויות נעשות בשיתוף אגף חינוך על יסודי מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון.

רכזת המעורבות החברתית, סיגל מיטלמן גרינפלד, צירפה לסלי המזון ברכות מוקלטות ששלחו התלמידים. תלמידת כיתה י"ב ממקיף ח', רומי חזן, שמתנדבת מזה שנים בחלוקת מזון לנזקקים דרך אגף חינוך על יסודי במינהל החינוך, מספרת: "בתקופה שעוברת על המדינה שלנו, חשבתי איך אני יכולה לתרום, העברתי חבילות לחברות שלי שגרות בדרום והן חילקו למשפחות שזקוקות לזה. זה ממלא אותי ועושה לי טוב . כיף לי לראות חיוך על הפנים של ילד, זה נותן לי את ההרגשה שלא הכל מובן מאליו".

במקיף י"א גייס הצוות החינוכי בבית הספר סכום של כ-10,000 ₪ שבו רכשו מוצרים מתאימים ללוחמים בשטח. שוטרים שהיו בשטח ליוו את הצוות החינוכי עד למיקום הלוחמים. הצוות חילק בדרכים שתייה לשוטרים ולחיילים. רכזת מעורבות חברתית במקיף י"א, נטע צ'רניחובסקי, סיפרה: "חלק מהלוחמים אמרו לנו שבאנו אליהם מהשמיים כי הם לא הספיקו לקנות כלום".

נזכיר כי גם ועד ההורים במקיף ט' משכונת נאות אשלים וכרמים דאגו לאיסוף חבילות לחיילים וחילקו אותן לחיילי יחידת מגלן הפרוסים בעוטף עזה. בתוך כך, בקרוב ישלחו משלוחים מתוקים עם מארזי יצירה ומשחקים ומכתבי תמיכה גם לילדי לוד ורמלה מכלל המגזרים. כל הפעילויות האלו הן המשך של אלפי ברכות, סרטונים וחיזוקים ששלחו תלמידי ראשון לציון לתושבי הדרום וחיילי צה"ל.

תגובות

תגובות