ביניין עיריית ראשון לציון

יחידת התשאול שהקימה העירייה, הכוללת מערך של 18 מתשאלים, עובדי עירייה, סיימו את השלב הראשון בהכשרתם לבצע חקירות אפידמיולוגיות ועברו כולם בהצלחה את הליך הבחינה של משרד הבריאות.

הצוות אמון על תשאולים למעגל הראשון, כלומר אלו שבאו במגע עם נשאים מאומתים לקורונה. והחל מהשבוע הבא, גם תשאול של חולים מאומתים. הרקע למהלך הוא נכונות ונחישות העירייה לסייע בקטיעת שרשרת ההדבקה ולהפוך את ראשון חזרה לעיר ירוקה.

ראשון לציון מדורגת היום כעיר אדומה ומשקיעה רבות בהסברה ובאכיפה על מנת לחזור להיות עיר ירוקה.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "חשוב שכולנו נירתם למאמץ הלאומי. המערך העירוני שהקמנו ישפר ויקצר משמעותית את זרימת המידע ויתרום לצמצום התחלואה ולקטיעת שרשרת ההדבקה. המטרה שהצבנו לעצמנו- לחזור להיות עיר ירוקה, אבל זה תלוי קודם כל בכולנו, אני קורא לציבור להקפיד על ההנחיות ולא לזלזל לרגע".

דודי גיל, מנכ"ל העירייה: "אני מודה לעובדות ועובדי העירייה שנרתמו למשימה ואני גאה שכולם עברו בהצלחה את ההסמכה, אחרי שבכל הארץ רק 30% עברו בהצלחה את הבחינה של משרד הבריאות. אנו
יש לציין כי המערך יעבוד בשיתוף משרד הבריאות. את הקמת המערך הוביל מנכ"ל העירייה, דודי גיל. ד"ר טל אסיף ישמש כרופא המלווה את המערך חברת המועצה, מיכל קלדרון, תשמש כפרויקטורית ואנט בן שחר מנהלת את צוות המתשאלים.

תגובות

תגובות