כבוד לחינוך הממלכתי דתי בראשון לציון. מדי שנה בוחר מינהל החינוך הדתי, במשרד החינוך, את רשימת "נבחרת מורי המאה", מאה עובדי הוראה ממערכת החינוך הממלכתי דתי שמקבלים אותות הצטיינות והוקרה על מקצועיותם ובאישיותם.

מתוך 14 מורים שנבחרו במחוז מרכז, שתיים הן מורות בראשון לציון. דינה ויגלר מבית הספר "ישורון" ויהודית בן הרוש מבית הספר "מעלה שמעוני".

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנשי ההוראה בראשון לציון הם הנכס הכי גדול שלנו, הם אלו שמעצבים ומגבשים את הדור הצעיר, נותנים להם כלים וערכים, מעודדים אותם להישגיות ודוחפים אותם קדימה כשקצת קשה, אני מברך את שתי המורות שללא ספק תורמות רבות לתלמידים שלהם ובכלל לקהילה, הן משמשות דוגמא לכולנו".

יהודית בן הרוש משמשת במשך שנים רבות כמחנכת, מורה לשפה וחברת צוות הנהלה. את הפרס קיבלה על יזמות חינוכית וקידום תהליכים פדגוגים בית ספריים. "אני מאמינה באחריות המחנך לחתור ולכוון שבוגריו יהיו בעלי תודעה לאומית-ציונית-דתית" אמרה בן הרוש והוסיפה: "אני מגיעה כל יום לבית הספר כאילו זו השנה הראשונה שלי, מחנכת לאהבת האדם ולאהבת הארץ המדהימה שלנו. משקיעה, מטפחת ומעצימה כל תלמיד כאינדיבידואל".

דינה ויגלר היא מחנכת ורכזת חינוך חברתי. פועלת רבות במגוון תחומים חברתיים- מנהיגות צעירה בבית הספר, פעילויות עם הקהילה במתנ"ס, מועדון גיל הזהב ופרלמנט הילדים בראשון. כמו כן, היא יוזמת פעילויות המשלבות מספר גורמים בשיתוף בית הספר, יצירתית וחדשנית גם בתחום התקשוב. "אני נרגשת לקבל הוקרה על מה שאני עושה שנים רבות כחובה וכזכות גדולה" אמרה ויגלר והוסיפה: "התלמידים והקהילה הם כל עולמי. כל זה לא היה נושא פרי ללא העזרה והתמיכה של מנהלת בית הספר, רויטל נהמי שעומדת לימיני ומפרגנת ותומכת בכל רעיון חדשני שבזכותו אנחנו מצליחים לעמוד תמיד בשורה הראשונה בכל מה שנוגע לקידום פעילויות התלמידים, תרומתם לקהילה והישגיהם".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך, אמרה: "גאווה גדולה לראשון לציון ובמיוחד לחינוך הממלכתי הדתי בעיר. אני מברכת את המורות יהודית ודינה על עשייתן ותרומתן למערכת וישר כוח להנהלות בית הספר ומינהל החינוך על ההשקעה והתמיכה באנשי החינוך שלנו".

תגובות

תגובות