סדרת הרצאות בזום עד הבית מבית כותר ראשון, רשת הכותרים והסיפריות של ראשון לציון עם המרצים ארז היילברון, לירן אוסקכיר, הלל קזר, משה בן מאיר, גבריאלה רייכר ורונית זרעוני.

 


ניהול קריירה: סודות ויסודות תהליכי גיוס עובדים בארגונים
תאריך ושעה: 19:00. מפגש בזום | 20.01.2021

בהרצאה יינתנו כלים לכתיבת קורות חיים יעילים ופרודוקטיביים, ידובר על סוגי ראיונות עבודה ועל הדרך להתכונן אליהם. נסקור מבדקים נפוצים כמו, מבחן אמינות, מבחן קוגניטיבי ומבחני אישיות. נלמד את הניתוח של שלבי מרכז ההערכה: פרזנטציה עצמית, דינמיקה קבוצתית, משחק סימולציה וצליחת מצבים מאתגרים בעולם התעסוקה. ניתן המלצות חיוניות להשתלבות חלקה ומוצלחת במקום עבודה חדש. בסוף ההרצאה יינתן זמן לשאלות ולתשובות. מיועד למבוגרים מעל גיל 21 שמחפשים עבודה או לאלה שעושים הסבה מקצועית.

מרצה: הלל קזר, בעל תואר שני בייעוץ ארגוני, מומחה לתהליכים ארגוניים ומשאבי אנוש, מחבר הספר "סודות ויסודות תהליכי גיוס עובדים בארגונים".

קישור לזום: https://us02web.zoom.us/j/85111555772

מיקום: מפגש בזום. אין להגיע לספרייה.
מחיר: ללא תשלום. יש להיכנס לקישור בזום


 
19:00. מפגש בזום | 31.01.2021

איך עובד עולם המס בישראל? בהרצאה ידובר על העקרונות של עולם המיסוי, על מע"מ, על מס הכנסה ועל ביטוח לאומי. יינתנו טיפים וכלים לבעלי עסקים. ולמרות שהרבה חושבים שבמדינת ישראל שיעור המס גבוה מאוד, בהרצאה יודגם כי לא תמיד הדברים כך. ההרצאה מיועדת למבוגרים ולמי שמעוניין לפתוח עסק או לחסוך במיסים.
מרצה: משה בן מאיר מומחה בעולם המס בישראל

קישור לזום: https://us02web.zoom.us/j/86183269290

מפגש בזום. אין להגיע לספרייה.
ללא תשלום. יש להיכנס לקישור בזום


זוגיות משחור לירוק
תאריך ושעה: 19:00. מפגש בזום | 10.02.2021

חווים משבר בזוגיות? חושבים לפעמים על גירושין? אתם לא לבד! מרבית הזוגות חווים משבר בזוגיות, כנראה כי משבר זה הוא… בלתי-נמנע! בהרצאה נדון על הסיבות למשבר ועל הדרך לצאת ממנו, במטרה לבנות זוגיות מלאה באהבה, בהבנה ובשמחה. מיועד למבוגרים, לזוגות בעיר, אפשרי כמובן שרק אחד מבני הזוג ישתתף.
מרצה: גבריאלה רייכר, מאמנת בכירה מוסמכת ומרצה לאימון.

קישור לזום: https://us02web.zoom.us/j/86794826640

מיקום: מפגש בזום. אין להגיע לספרייה.
מחיר: ללא תשלום. יש להיכנס לקישור בזום


איך יוצרים קומיקס
תאריך ושעה: 19:00. מפגש בזום | 16.02.2021

איך יוצרים קומיקס? איך מתחילים לכתוב ספר? בהרצאה נכיר את מקורות ההשראה לשני ספרי הקומיקס המקראי "סיפור רחל המקראי בקומיקס מוזיקלי" ו"חנה הנביאה". נבקר בתוך ספר הסקיצות של היוצרת.
מרצה: רונית זרעוני, אנימטורית ומאיירת בוגרת "בצלאל". בעלת "סטודיו חריבי אנימציה".

קישור לזום: https://us02web.zoom.us/j/81364737809

מיקום: מפגש בזום. אין להגיע לספרייה.
מחיר: ללא תשלום. יש להיכנס לקישור בזום


 

איך להפוך שירות-לשירות VIP
19:00. מפגש בזום | 28.02.2021

 רבות דובר על שירות ועל הפער שבין ישראלים נותני שירות, לבין רמת השירות הניתנת בעולם בכלל ובאירופה בפרט. בהרצאה שלי אני משתף מניסיוני הרב בעולם השירות, כדייל VIP בשדה התעופה ובהמשך הדרך, כמנהל השיווק, ובהמשך כמנהל חטיבת ה- VIP כולה . נעבור על ארבע מיומנויות השירות בצורה מעניינת וחווייתית: מקרב, מברר,מכוון, ומסיים. נתייחס גם לנושאים הבאים: חשיבות הרושם הראשוני ויצירת כימיה עם הלקוח, אמפתיה, שפת גוף, טיפוסי לקוחות והתמודדות איתם, שפה מתקשרת.

מיועד למבוגרים ולכל מי שעובד עם קהל ומעוניין להשתפר בעבודה עם אנשים.

מרצה: ארז היילברון בעל תואר במדעי ההתנהגות, מנחה קבוצות ומומחה לנושא השירות.

קישור לזום: https://us02web.zoom.us/j/87632325527

מפגש בזום. אין להגיע לספרייה.
ללא תשלום. יש להיכנס לקישור בזום


19:00. מפגש בזום | 11.03.2021

בהרצאה נחקור את החלומות כפי שהם מופיעים בכתבים הסיניים העתיקים. נלמד להקיש מהחלומות שלנו למצבנו הגופני והנפשי. נכיר את האופן שבו פירוש חלומות מסייע להגיע לאבחנה, בקליניקה לרפואה סינית, כמו למשל, אבחון מצב האיברים הפנימיים שלנו. נדבר בפירוט על פירוש חלומות נפוצים ומשמעותם הקלינית ברפואה סינית כגון: חלומות שבהם אנו נופלים ושבהם אנו עפים, חלומות שבהם אנו נוהגים ושבהם אנו מאבדים שליטה; חלומות על בריחה וחלומות מיניים. נדבר על משמעותם של אלמנטים נפוצים בחלומות כמו, אש או מים, ועל רגשות נפוצים בחלום: פחד, כעס חרדה.
מרצה: לירן אוסקכיר, מטפל ברפואה סינית ושיאצו, בדיקור ובצמחי מרפא.

קישור לזום: https://us02web.zoom.us/j/81129188719

מפגש בזום. אין להגיע לספרייה.
ללא תשלום. יש להיכנס לקישור בזום

תגובות

תגובות