אתמול (חמישי 7/1/21) כשעה לאחר כניסת ההגבלות המעודכנות לתוקפן, התקבל דיווח במוקד משטרת ראשון לציון על הקמת רעש. בעקבותיו השוטרים הוזעקו לוילה במערב העיר, ובמקום התנהלה מסיבה בהשתתפות של כ-120 צעירים שסירבו תחילה לפתוח את הדלת לשוטרים והחלו להשליך בקבוקי זכוכית. מארגני המסיבה שכרו את הווילה והזמינו את הצעירים לחגוג באמצעות הודעות וואטאספ. השוטרים נכנסו לבית ופיזרו את המשתתפים שחלקם היו שרויים בגילופין. במקום נרשמו כ-100 דוחות על סך 500 ש”ח למשתתפי המסיבה ודו”ח ע”ס 5,000 ש”ח לבעל הבית.

אחד הבליינים סיפר שהפרסום למסיבה עבר במספר קבוצת וואטסאפ שמנהליה מארגנים מסיבות מחתרת לצעירים. "בכוונה לא פרסמנו בפייסבוק כדי שהמשטרה לא תעלה עלינו, עשינו כמה מסיבות כאלה בתקופת הסגר ובימים האחרונים, כל פעם במקום אחר כדי שלא יתפסו אותנו", הוסיף הבליין.

הבליינים הגיעו למסיבה לאחר ששילמו על דמי כניסה. בתמורה, קיבלו גם גישה חופשית לאלכוהול. מארגני האירוע הביאו גם דיג'יי שינגן מוזיקה אלקטרונית. אחד מהנוכחים ציין שהיה שם הרבה אלכוהול וכאלה שעישנו מריחואנה.

השכנים שהוטרדו מהרעש התקשרו למשטרה, מה שגרם לשוטרים לפשוט על המסיבה ולהפסיק אותה. כמה עשרות חוגגים נמלטו לחדרי השירותים ולחדרים נוספים מפני השוטרים כדי להימנע מחקירות וקנסות.

חלק מהבליינים השיכורים התעמתו עם המשטרה, סירבו לפתוח את הדלת וזרקו בקבוקים לעבר השוטרים. האירוע נגמר עם דו"חות של כ-5,000 ש"ח למארגני האירוע ובעלי המקום וקנס של כ-500 ש"ח ל-100 בליינים.

צילום: תיעוד מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27א׳

תגובות

תגובות