סגירת הספריות, של רשת כותר ראשון, בצל נגיף הקורונה הייתה הזדמנות מצוינת לשיפוץ ועיצוב ספריית רוזן בשכונת רמב"ם. בשיפוץ, שהוביל מינהל שפ"ע בליווי האדריכלית הילית לוי, הושקעו כחצי מיליון ₪. השיפוץ כלל חלוקת השטח הפנימי של הספרייה מחדש בהתאם לצרכים העכשוויים של הקהילה תוך שימור ייחודיותה כמבנה עתיק. העיצוב שנבחר משקף מראה עכשווי, מסוגנן, מואר ופתוח עבור תושבי העיר. הספרייה פתחה את שעריה השבוע בהתאם להנחיות התו הסגול.

גודלה של הספרייה הוא 150 מ״ר ואוסף הספרים שלה מונה 15,000 פריטים. שעות הפתיחה של הספרייה נשארו כפי שהיו: בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי בין השעות 14:00 – 19:00.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, אמר: "אני מודה לראש העירייה, רז קינסטליך על הרוח הגבית שאפשרה לנו לנצל לטובה את תקופת הסגר כדי לזרז את עבודות השיפוץ ושדרוג מוסדות ציבור ובהם ספריית רוזן. המקום נראה עכשיו מזמין יותר לרווחת התושבים.

נועה מיכאלי לוי, מנהלת כותר ראשון-רשת הכותרים והספריות של ראשון לציון, החברה העירונית: אנו שמחים לחנוך את ספריית רוזן במראה החדש שלה שהוא מזמין, נעים והכי עכשווי שיש. בשיפוץ הושקעו משאבים כספיים רבים ומחשבה על כל פרט ופרט. יותר מכך אנו שמחים על כך שלתושבי העיר יש ספריות חדשות המעוצבות בקפידה ומזמינים אתכם להגיע לכל אחת מ-10 הספריות שלנו, להירשם כמנויים ללא עלות, לשאול ספרים ולהשתתף במגוון הפעילויות שלנו.

תגובות

תגובות