2PLAY - מתחם המשחקים המקורה הממוזג הראשון מסוגו בארץ - צילום: אבי קקון

עיריית ראשון לציון חנכה היום (ראשון) את 2PLAY – מתחם המשחקים המקורה החדשני והראשון מסוגו בארץ, המיועד לכל המשפחה. תושבות ותושבי העיר יוכלו להיכנס למתחם ללא כל עלות, אך ברישום מראש למועדון הטבות מיוחד המיועד לתושבי העיר ואשר עתיד להיפתח בקרוב.

במשחקייה, בשטח של 1,000 מ"ר הממוקמת ברח' ז'בוטינסקי 16 (בתוך מתחם השקם הישן), ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מתקני משחק, אתגר ויצירה המיועדים לטווח גילים רחב של 0-13.

המשחקייה מחולקת ל-4 מתחמים, כך שכל קבוצת גיל תמצא את האזור המתאים לה מבלי להפריע לשאר הקבוצות שבמתחם:

מתחם קטנטנים: כולל מגוון מתקני משחק לצד בריכת כדורים, לוחות משחקי אתגר על הקירות ורצפה אינטראקטיבית עם עשרות משחקים וחוויות מוזיקליות ופדגוגיות. בתוך המתחם קיימות פינות ישיבה מיוחדות להורים.

מתחם הרפתקאות: מרחב צבעוני הכולל מתקני משחק, טיפוס ואתגר – פיזיים ודיגיטליים.

מתחם יצירה: יאפשר לילדות ולילדים בוגרים יותר לצייר ציורים על גבי נייר ולהפוך אותם לאנימציות בעולם וירטואלי באמצעות הטלפונים הניידים.

מתחם ספורט דיגיטלי: מעוצב בסגנון עתידני, חדשני ומסקרן, עם מתקני משחק המשלבים טכנולוגיה והקרנות אינטראקטיביות דוגמת עמדות משחק על גבי הקירות והרצפה. מיועד לילדות ולילדים בוגרים יותר שיוכלו להתמודד עם אתגרי חשיבה, זריזות ויצירתיות.

בנוסף ניתן למצוא במתחם קפיטריה, ספסלי ישיבה מרופדים ותאים רבים להנחת נעליים.

כאמור, תושבות ותושבי ראשון לציון יוכלו להיכנס למשחקייה בכל חודש ללא כל עלות, אך ברישום מראש בלינק ייעודי: https://www.coing.co/RishonLeZion_Main/110354. כל תושב יידרש למלא פרטים ולהעלות צילום של ספח ת.ז על מנת להוכיח תושבות, וכן את מספר הילדים במשפחה (כל ילד בגילי 2-16 צריך בכרטיס).

לאחר ההרשמה יישלחו הכרטיסים במייל או בהודעת וואטסאפ, כמספר הילדים במשפחה (יישלח קוד קופון וקוד QR). לאחר מכן יש לתאם זמן הגעה מועדף באתר המתחם – ולמלא את קוד הקופון שפוטר מתשלום. בעת ההגעה למשחקייה, יש להציג את הקוד.

תגובות

תגובות