שנת הלימודים בגני הילדים בראשון לציון נפתחה כסדרה עם נוכחות גבוהה. בצל מחסור בכוח אדם ותחת מורכבות בתיאום קבוצות, יפתחו בצהריים גם הצהרונים. בנוסף, גם חברת הקייטרינג תספק מהיום ארוחות לילדים. גם 40 כיתות מעונות היום של החברה העירונית נפתחו כסדרם.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "המדיניות שהובלתי הייתה לאפשר, מהרגע הראשון שבו ניתן, את החזרה לשגרה בבתי הספר ובגני הילדים מתוך הבנה שהיא הכרחית להנעת המשק ולהורים עובדים. לא המתנו להצהרות על הקלות שבדרך והתמודדנו עם אתגרים לא פשוטים, בעיקר על רקע מחסור חמור בכוח אדם. אני מודע לחשש של חלק מההורים וזה מובן לחלוטין. המערכת תאפשר לכל הורה להשתלב כשירגיש מוכן. באותה נשימה, חשוב לי להדגיש שאנחנו מקפידים על כל ההנחיות, לרבות ניקיון הגן והמיגון הנדרש שחולק לצוותי הגן. מאחל לכולנו שבוע שקט, עם בשורות טובות והתאקלמות נעימה".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן-זהר, המחזיקה בתיק החינוך, אמרה: ״פתיחת המערכת של הגיל הרך והצהרונים היא שמחה ומרגשת. נעשה מאמץ עצום מצד החברה העירונית ומינהל החינוך וכלל הנהלת העירייה ועובדיה, להעמיד את מערכת החינוך לגיל הרך מוכנה בהתאם למדיניות ראש העירייה, למרות זמן ההתארגנות הקצר. אנחנו גאים מאוד בנבחרת של ראשון לציון שהצליחה לעשות זאת היטב, ומאחלים בריאות לתושבי העיר והצלחה לילדינו בחזרתם לשגרה״.

תגובות

תגובות