עיריית ראשון לציון קיימה היום הערכת מצב נוספת על רקע המשך התפשטות נגיף הקורונה, במסגרתה הוחלט על שורת צעדים. החל מיום א' הקרוב (15.3) לא תתקיים קבלת קהל בבניין העירייה, והשירותים ינתנו במסגרת השירותים המקוונים באינטרנט בסיוע מוקדני 106. אתמול נסגר המוקד לאחר שאדם שנדרש לשהות בבידוד הגיע לקבלת הקהל. המקום נסגר ועבר חיטוי. גם היכל התרבות נסגר, ורק חוגים מתקיימים במקום.

בכניסה לעירייה הוצבה מצלמה תרמית שתבדוק את חום הגוף של כל באי העירייה. בנוסף, הוחלט לדחות את התשלומים השונים לבעלי העסקים בעיר עד ל-1.5.20 במטרה להקל עליהם בתקופה זו.
על רקע הנחיית משרד הבריאות להגביל התקהלות של 100 אנשים ומעלה, בחברה לביטחון יחלו משעות הערב בסיורים בעיר כדי לוודא שאכן לא יתקיימו אירועים אלו.

כזכור, מנכ"ל העירייה, דודי גיל, הנחה לרכוש עשרות מחשבים ניידים לעובדים המעניקים שירות ישיר לתושב בכדי להעניק אותה רמת שירות גם תחת מגבלות שונות. לכל העובדים הוצאו הנחיות מטעם משרד הבריאות על התנהלות בעבודה להקטנת הסיכוי להידבקות, למשל שטיפת ידיים, כיסוי הפה בשיעול ועוד. כמו כן, מעתה עובדים לא יעבירו עוד טביעת אצבע לצורך נוכחות, אלא כרטיס עובד בלבד.

העירייה נערכת לכל תרחיש, בין היתר מערכת החינוך מוכנה לעבור ללמידה מרחוק במקרה הצורך. כמו כן, עובדי השטח תודרכו לשימוש בחליפות מגן הכוללות כיסוי הרמטי של הגוף, כפפות, מסיכות לפנים ומשקפי מגן.

תגובות

תגובות