שירותי הצלה בראשון לציון - צילום: עידן גרוס

אגף חופים ואגמים של עיריית ראשון לציון הציב עם פתיחת עונת הרחצה מבנה שירותים, מקלחות וחדר הלבשה חדשים בחוף הנפרד – נבנתה דרך גישה עד לסככת המציל. בחוף הנפרד יש הפרדה בין נשים לגברים בימים א'-ה' לרווחת הציבור הדתי, ובסופי שבוע, החוף פתוח ללא הפרדה.

ראש העיריה, רז קינסטליך, בירך על האצת העבודות לרווחת התושבים. כזכור, נגיף הקורונה גרם לדחייה של עונת הרחצה ואגף חופים ואגמים של עיריית ראשון לציון ניצל את המצב והאיץ את השיפוץ המקיף של החוף הנפרד.

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק בתיק חופים ואגמים: "אני מברך על השלמת עבודות הפיתוח בחוף הנפרד. אני שמח שעמדנו במטרה ובעונת הרחצה הקרובה יהיו בחוף הנפרד, כמו בשאר החופים, מקלחות, חדרי הלבשה ודרכי גישה ברמה הגבוה ביותר. חובתנו כעירייה לספק שירותים לכלל תושבי העיר. מדי שנה, בשבע השנים האחרונות כשאני מחזיק בתיק חופים ואגמים, אנחנו משדרגים את רצועות החוף בעיר. אני מזמין את הציבור לחוף הים היפה והמושקע ביותר במדינת ישראל".

כזכור, החוף הנפרד הוא החוף הדרומי ביותר ששימש בעבר מטווח עבור צה"ל. עיריית ראשון לציון הצליחה, לאחר תהליך ארוך, לקבל לידה את רצועת החוף מידי משרד הביטחון. בעירייה מקווים שזוהי סנונית ראשונה ושבעתיד יועברו עוד שטחי חוף לידי הציבור.

תגובות

תגובות