פיצוחי חזי חממה - צילום: אבי קקון

בסניפי "חזי חממה" ניתן לקנות לפני חג הפסח שורה ארוכה של מוצרים, ובהם גם פירות יבשים ללא גלוטן כשרים לחג וכמובן גם מתאימים במיוחד לבעלי רגישות לחלבון זה. בעת האחרונה גובר העניין במוצרים ללא גלוטן ולכך מצטרפים היתרונות של הפירות היבשים.

חשוב לדעת כי לא כל הפירות היבשים הם ללא גלוטן ואם אתם מחפשים מוצר זה מומלץ לרכוש אותו מחברה אמינה ומוכרת שניתן לסמוך על פרסומיה ועל הדרך לזכות בחוויית קנייה אקזוטית הלוכדת אותכם בשפע ובמגוון המוצרים המייצרים צבעוניות בעין, ניחוחות וטעמים שהופכים מיידית את חוויית הקניה לבלתי נשכחת.

צילום – אבי קקון

 

 

היתרונות הבריאותיים של פירות יבשים

אם אתם מחפשים פירות יבשים ללא גלוטן לחג הפסח או עקב רצון לשמור ולשפר את הבריאות חשוב שתדעו שהם עשירים במינרלים וויטמינים, במרכיבים המעודדים פעילות חיידקי מעיים טובים, וגם בנוגדי חמצון שמסייעים במניעת מחלות כלי דם ולב. יחד עם זאת, יש לשים לב שאתם מזמינים אגוזים ושקדים שלא עברו קלייה ההופכת את חומצות השומן לרוויות, וזכרו כי חלק מהפירות מכילים כמות גדולה יחסית של סוכרים. לכן, מומלץ בהחלט לצרוך את הפירות היבשים לכל אורך השנה אך בכמות מאוזנת.

חזי חממה: "אני מזמין את הקהל הרחב להגיע לסניפים ולהינות ממבצעי החג, מטריות המוצרים ואיכותם, ניחוחות וטעמים ובעיקר מחוויית הקנייה בחנויות הבוטיק הגדולות ומרשימות שלנו המלאים בכל טוב טעמים מכל העולם שכולם נבחרו בקפידה."

פירות יבשים כשרים לחג וללא גלוטן נמכרים בכל ששת הסניפים:

סניף הבית – האצ"ל 6, ראשון לציון מערב חנות המפעל – "חממה ראשון לציון"
סניף אשדוד- גן העיר
סניף רחובות – צומת בילו, ליד נאפיס
סניף נתיבות – מתחם גלובוס סנטר
סניף פתח תקווה – הסיבים 49
וסניף חדש באשדוד- מתחם סטאר סנטר ז'בוטינסקי 45 אשדוד

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here