שדרות משה דיין בראשון לציון - צילום: ramy tasat
צילום: ramy tasat

אזרחים רבים מתלוננים ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ המקומיות בעיר על פקקים ארוכים ועומסים בשדרות משה דיין המובילים לחוף הים של ראשון לציון.

תושבי שכונות נווה חוף סובלים במיוחד מאחר וזו דרך הגישה לביתם והעלו את הרעיון להוציא שאטלים מסודרים מחניונים בעיר כדי לתת מענה ראשוני או כפתרון קבוע לעומסים והפקקים בכביש גישה זה ולהתיר חנייה במקום רק לתושבי העיר.

"לא ייתכן ששדרות משה דיין מערבה יהיה פקוק ואזרחים שכל רצונם להגיע לביתם ייקח להם המון זמן להגיע" אומרת תושבת שכונת נווה חוף

ארז, תושב פואבלו אספניול: "לפני המון שנים היו הסעות לים מכל רחבי העיר, אי מאמין שגם ראש העיר רז קינסטליך שקשוב בדר"כ לתלונות אזרחים מכיר וזוכר אותם, מקווה מאוד שגם בנושא הזה יהיה קשוב וייתן מענה למצוקת התושבים."

פקקים בשדרות משה דיין בראשון לציון - צילום: ramy tasat
פקקים בשדרות משה דיין בראשון לציון – צילום: ramy tasat

תושבת נווה חוף:" ואף אחד לא מדבר על המכות והאלימות שהייתה פה על מקומות חניה . אם אמבולנס היה צריך להגיע הוא לא היה מגיע , יצטרכו לממן מסוק לפינוי אם לא יפתרו פה את הבעיות .
יש פה מצוקת חניה אדירה , פקקים מטורפים השכונה במצור תמידי . זה פשוט בלתי אפשרי , חייבים למצוא פתרון יצירתי ומהר ולשם זה יש את ראש העיר , סגנו , סגניתו ועוד כמה סגנים שנבחרו פה – זה התפקיד שלהם למצוא פתרונות לרווחת התושבים . כן גם שכונת נווה חוף היא שכונה שראוי שיתייחסו אליה . אני בדרך כלל נמנעת מלהיכנס לפוליטיקה זה לא מתאים לי אבל הבעיות שיש פה בשכונה פשוט בוערות ואי אפשר להתעלם מהן יותר . זה ייגמר באסון . מקווה מאוד שלא במחיר לנפש . לסיכום, חייבים תחבורה ציבורית בשבת ! או רכבת קלה נגישה -חייבים לפתוח את השכונה."

דורון: "זו בעיה של שנים… ראשית שאטל לא אפקטיבי אם דרכי הגישה לים לא ישתנו או יוגדלו . אני מסכים שדיירי השכונה סובלים מהפקקים צריך להקים דרכי גישה אחרות לים ולפחות שניים, ואפשר (הכל כסף) כמו שעשו מהמערב לכיון היס פלנט . בחוף עצמו החניה צריכה להיות בראש ובראשונה לתושבי העיר כי אם יש לי חוף למה שאסע לתל אביב או בת ים?"

קרדיט צילום רחפן באדיבות ramy tasat

תגובות

תגובות