בימים אלה מנהל קהילה ממשיך את מהפיכת השירות ומרחיב את שירותי הרשות למען תושבי העיר. בעקבות משבר הקורונה מנהל קהילה יוצא בימים אלה במיזם עירוני גדול "קהילה עד הבית".

ביוזמתה של המשנה לראש העירייה ומחזיקה תיק קהילה הגב" אפרת אברמוביץ  .פרויקט "קהילה עד הבית" יכלול פעילויות חינמאיות לבוגרים וילדים כאחד  בהם נשים והורים בגינות הציבוריות ברחבי העיר יוכלו לקחת חלק וליהנות מפעילויות ספורט יוגה ומוסיקה הורות ועוד.

בנוסף עבור הילדים יהיו פעילות ב-17 מרכזי קהילה {על מנת לשמור על ריחוק וקפסולות} כאשר הפעילויות יכללו פעילות ספורט ,ופעילויות משחקי ילדות .סה"כ כל הפעילויות ששוריינו לקהילה עומדים על 143 פעילויות.

התפיסה הינה לקרב לבבות ולחוות יחד חוויות גם בתקופה קשה שבה הקהילה שומרת מרחק האחד מהשני בשל מגבלות נגיף הקורונה, ובכך להקל על התושבים את תחושת הריחוק ולהמירה בתחושת שייכות .

המשנה לראש העיריה אפרת אברמוביץ: "תקופת הקורונה מציבה בפני כל מנהלי העירייה אתגרים לא פשוטים ועל אף כל זאת מהות הקהילה הנה נר לעשייתנו. אנו משיקים בגאווה מערך רחב של פעולות קהילתיות קרוב לבית ותואמות את מגבלות התוו  הסגול . הפעולות למבוגרים ולילדים ומטרתן לשמר את היחד  שלנו ולא לוותר על הרקמה האנושית המופלאה אותה יוצרים תושבי העיר יחד. כולי תקווה כי נעבור יחד בחיבוק קהילתי מבוקר ובטוח את התקופה הזו ומאחלת לכם זמן איכות קהילתי ,בריאות ובעיקר חיוך והנאה."

 

תגובות

תגובות