היוצר המקומי, שגיא פלדמן (30) מוכר בעיקר מעולם העיתונות והתרבות בעיר. בשנים האחרונות במקביל להוצאת ספר ביכוריו "רחוק מכאן" הוא עבר לעולם פרסום ובימים אלו הוא ממשיך למצוא דרכים יצירתיות לחיפוש עבודה בתחומו וזאת בעקבות העובדה שבדומה למאות אלפי אזרחי המדינה גם פרנסתו נפגעה בימי תקופת הקורונה שנראה כי ילוו אותנו חודשים קדימה אם לא יותר.

שגיא פלדמן
שגיא פלדמן

בחודש הקודם פלדמן יצר סרטון ייחודי שבעקבותיו קיבל פניות רבות אך לדבריו עדיין לא מצא את משרד הפרסום ואת התפקיד המיועד (קופירייטר, מנהל קריאייטיב או כל תפקיד שדורש יצירתיות) הפעם הוא החליט ללכת על סגנון מעט שונה. יצירת שלושה סוגי מודעות שאף אחת מהן לא זהה לחלוטין לשנייה. סוג אחד נתלה על חלון אחורי של הרכבים (ולדבריו זה סוג של פרסום חינמי לאורכו של איילון) והסוגים האחרים על לוחות מודעות ברחב העיר.

מאיפה עלה הרעיון לפרסם מודעה על רכבים?
"בזמן פקק יוצא לי פעמים רבות להסתכל על מודעת מכירה לרכב בחלון האחורי. אז חשבתי לעצמי שאפשר בצורה אותנטית לנצל זאת לטובת מציאת עבודה. הרי זו תקופה של ערבות הדדית ואנשים ישמחו לסייע בדרכם".

שגיא פלדמן
שגיא פלדמן

אתה לא חושב שמודעות לחיפוש עבודה על לוח מודעות עשוי להיתפס כמשהו מיושן?
"זה מכוון. החלטתי להיות אולד פאשן וללכת ברחבי העיר ולתלות אותן. אף פעם אי אפשר לדעת מי יראה אותן. וזו תקופה שאתה חייב כל הזמן לחשוב קדימה בצורה יצירתית ושונה. חיפוש עבודה זה ללא ספק עבודה במשרה מלאה", מציין פלדמן ומוסיף: "בגלל שרוב לוחות המודעות הם במקומות שאין יותר מדי חנייה הלכתי קילומטרים ברחבי העיר, היה ממש נחמד. וברור לי שהמאמץ ישתלם. הרי בסופו של דבר התמדה, נחישות ועבודה קשה הם המתכון להצלחה".

שגיא פלדמן
שגיא פלדמן

התלהבותו ותשוקתו של היוצר המקומי לעשייה ניכרת בקולו ונדמה כי ההתרגשות שלו והעשייה בתקופה לא פשוטה כמו זו תביא אותו להצלחה לה הוא מייחל. כי יצירתיות ללא ספק מובאת כאן לידי ביטוי.

תגובות

תגובות