אולם קידום הבריאות במרפאת 'קדמת ראשון' שברחוב פיקא בעיר ראשון לציון ישמש כמתחם בדיקות דיגום לקורונה עבור מבוטחי קופת החולים מאוחדת – כך מדווח היום (שישי) מנהל מרחב יהודה-חוף במחוז דרום במאוחדת, אורי אטון. על הניהול של המתחם הייעודי אמונה מנהלת המרפאה, רוני יזרסקי.

"מאוחדת מנטרת בזמן אמת את הביקוש ואת מספר ההפניות לבדיקת קורונה בתכנון המרפאות וניידת הקורוואן", אומר אורי אטון. "לקחנו בחשבון את הצורך בגמישות תפעולית ובכל מקום שיש בו ביקוש – אנו נפתח מרפאה ייעודית לבדיקות קורונה".

כידוע, אבחנת המחלה נעשית בבדיקה מעבדתית המתבצעת מדגימה של הפרשות מדרכי הנשימה. הבדיקות נערכות ללקוחות החשודים לחשיפה בנגיף ומפתחים סימנים קליניים כדוגמת חום, שיעול, קושי בנשימה או חולשה, אשר בידם הפנייה מרופא (לא ניתן להגיע לבדיקה ללא תיאום תור מראש). יצוין כי המרפאה ממשיכה להעניק את כל שירותיה במקביל והכניסה אל המתחם הייעודי הינה נפרדת.

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: "מאוחדת ערוכה לתת מענה מיידי למבוטחים, הן לחולי קורונה במרפאות הייעודיות באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגר צמצום התפשטות מגפת הקורונה בקהילה, והן לכלל המבוטחים – גם באמצעות הרפואה ההיברידית שמובילה מאוחדת וגם במרפאות. אני קורא ללקוחותינו להשתמש בשירות ההיברידי, במיוחד בעת הזו. 'הזירה הביתית' הופכת לחלק משמעותי מזירת הטיפול בקהילה על ידי שילוב טכנולוגיות חדשות של רפואה דיגיטלית עם רפואת הקהילה החזקה והזמינה של מאוחדת הכוללים מגוון רחב של שירותים כולל פנייה מקוונת לרופא – באפליקציית מאוחדת, ביקור טלפוני לרופא המתבצע מול המוקד, אספקת תרופות עד הבית, מוקד תמיכה נפשי-חברתי, מוקד תמיכה של התפתחות הילד להורים לילדים התפתחותיים וילדי החינוך המיוחד, מוקד אחיות ליווי היריון ולאחר לידה, טיפול שפה ודיבור מרחוק, שירותי רפואה משלימה מרחוק ועוד".

צילום: משה מוסקוביץ', יח"צ

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here