רז קינסטליך - צילום גיא קרן

אגף רישוי וקידום עסקים בעיריית ראשון לציון פועל בשטח, בהסברה והדרכת בעלי העסקים, על מנת לשמור על בריאות הציבור וקיום הנחיות משרד הבריאות. האגף מבצע ביקורות והדרכות לבעלי העסקים שמקבלים דף הנחיות עם כללי התו הסגול אותו ניתן להדביק בחזית העסק.

אגף רישוי וקידום עסקים
אגף רישוי וקידום עסקים

התו הסגול יימצא בכניסות לבתי עסקים ברחבי העיר. התו מציג הנחיות וחומר הסברתי ללקוחות הבאים בשעריהם של העסקים. הנחיות התו הסגול : בקשה לשמור על מרחק של שני מטרים בין הלקוחות, הסבר על כך שכל לקוח שנכנס לבית העסק יצטרך לעבור בדיקת חום גוף, הנחיה כי הכניסה לבית העסק מחייבת עטית מסכה, תזכורות ללקוחות להקפיד לרחוץ את ידיהם מספר רב של פעמים במהלך היום ורישום כמות הקהל המותרת לכניסה לבית העסק באותו הזמן. בעקבות הנזק הכלכלי שמשבר הקורונה גרם לעסקים רבים, העירייה מסייעת לבעלי העסקים המקומיים שנפגעו מהמשבר בפרסום חינמי בפלטפורמה עירוניות, הקלות והטבות רבות לבעלי העסקים.

עובדי עיריית ראשון לציון באגף רישוי וקידום עסקים מטפלים בבקשות לרישיון עסק ובהנפקת רישיונות והיתרים. המסמכים נשלחים במייל והרישיונות נמסרים בשטח לבעלי העסקים על מנת להקל עליהם. האתר העירוני שודרג וניתנת אפשרות לבעל עסק למלא באופן פשוט ונוח הצהרת תו סגול בטופס דיגיטלי ידידותי.

ראש העירייה, רז קינסטליך : " העסקים הם חלק משמעותי מרקמת החיים ומאיתנותה הכלכלית של ראשון לציון. חשוב לסייע להם דווקא בימי המשבר שפקד אותם, בעקבות נגיף הקורונה. אנחנו נמשיך לתמוך בעסקים בעיר ככל הניתן ולשמר את המשך קיומם. אני קורא לכל התושבות והתושבים לשמור על הנחיות התו הסגול, על מנת שנוכל לחזור לשגרה במהרה".

תגובות

תגובות