בדיוק לפני שנה פורים 2020 ירד המסך על עולם התרבות בעיצומו של פסטיבל ההומור והקומדיה ע"ש ספי ריבלין בראשון לציון . בעוד תחומי התיאטרון , הבידור והתרבות מחפשים את המתווה לחזרה לפעילות מלאה הוחלט בראשון לציון לקיים כל מה שרק ניתן בכדי לא לקטוע מסורת של פסטיבל והזדמנות להחזיר את השפיות לציבור שוחרי התרבות .
לפיכך , כמידיי שנה בפורים , יוכלו הסטודנטים בעלי הכישרונות הקומיים והדרמתיים הלומדים בבתי הספר למשחק בישראל להציג בתחרות המונולוג הקומי  במסגרת פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין  ולהשתתף ואף לזכות במילגת לימודים מהמפעל המעודד והחשוב הזה שהפך למפגש שנתי של הדור הבא של הקומיקאים עם יוצרים ובמאים ואנשי תיאטרון מהטובים בארץ – חבר השופטים בתחרות .

תחרות המונולוג הקומי תתקיים במתכונת וברוח תקופת הקורונה . על הבמה יתייצבו המציגים , מולם יהיה חבר שופטים מכובד והקהל ברובו יהנה גם מהבית בשידור חי וישיר מבמת היכל התרבות המפואר בעיר לכל דורש .

יהיה זה עוד אירוע במתכונת דיגיטלית של אף התרבות בתקווה שהוא האחרון ומכאן ייצא עולם התרבות למתכונת האהובה והמתבקשת עם קהל מלא באולמות .

בתחרות ישתתפו גם תלמידי מגמות התיאטרון מבתי הספר "רביבים" ו"אמירים" בעיר לצד סטודנטים מבתי הספר למשחק ברחבי הארץ אשר יציגו בפני צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי והמנהל האומנותי של התיאטרון הלאומי "הבימה", משה קפטן.

לזוכה יוענק פרס כספי על שמו של ספי ריבלין לטובת מלגת לימודים על סך 10 אלף ₪.  הפרס יוענק ע"י ראש העירייה, מר רז קינסטליך ונציגי משפחת ריבלין. כמו כן יוענק פרס לתלמיד מגמת תיאטרון מבית הספר בראשון לציון.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "הפרס הזה מקבל השנה משנה תוקף ומשמעות בייחוד עקב משבר הקורונה שפגע בעולם התרבות. אני שמח על ההיענות של בתי הספר למשחק ומגמות התיאטרון בעיר ומבטיח להמשיך ולעשות כל שביכולתי כדי לעודד יצירה ישראלית ואירועי תרבות, בידור ומוסיקה גם בתקופות מאתגרות. ובנימה יותר אישית, זוהי זכות וכבוד גדול עבורנו להנציח את זכרו ופועלו של ספי ריבלין ז"ל שכל חייו תרם לראשון לציון ולתרבות הישראלית. חיבוק חזק לרינה לבנות ולאלון ."

תחרות המונולוג הקומי ע"ש ספי ריבלין  –פורים 2021!!

יום חמישי, 25.2.21, בשעה    17:30  בשידור חי בפייסבוק ובאתר היכל התרבות ראשון לציון

תגובות

תגובות