חשבתם לרכוש דירה בפרויקט תמ"א 38? הכתבה הזו, מיועדת לכם בול!, אל תפספסו, קראתם? הרווחתם!

ברור לכולנו כי מטרתו של היזם בפרויקט היא למכור את הדירות בקומות העליונות, כמה שיותר מהר, להיות בולט בסביבתו (שיווק מעולה לעצמו) ועל כן חשוב לו, להראות טוב כלפי חוץ, לסביבת הבניינים והאוכלוסייה סביב, כלפי פנים משמעו- לרצות את הדיירים הקיימים וכמו כן, להרוויח מהדיירים החדשים.

אך איך בכל זאת ניתן להרוויח, או במקרה של ההמלצות כאן, איך לא להפסיד.

כמשפחה/זוג/יחיד המעוניינים לרכוש דירה בפרויקט תמ"א 38, להלן 4 טיפים שיוכלו לחסוך לכם אלפי שקלים, מבלי שידעתם איך לחסוך אותם:

טיפ 1:
שימו לב למפרט החשמל, התקשורת והתאורה, בדרך כלל המפרטים בסיסיים ויחסרו לכם נקודות חשמל, תאורה ותקשורת. תוכלו לנהל משא ומתן על התוספות, כמה נקודות חשמל, לא יגרמו לעסקה ליפול!

טיפ 2
שימו לב למפרט הסניטריה, גם כאן המפרט הוא בסיסי, אך כדי לדעת מה לבקש, יש צורך להבין, האם ידעתם מהו מושג אינטרפוץ 3 דרך, 4 דרך, סוללה? גשו לחנות, ראו מה זה אומר ומה אתם רוכשים. תרצו אחרת? זהו המקום לשים את הדברים על השולחן.

טיפ 3:
שימו לב למפרטי הקרמיקות, בקשו לראות מהו סטנדרט הקבלן, יכול להיות מצב שלא תתחברו לדבר ותמצאו את עצמכם משדרגים שלא לצורך? יש ליזם אפשרות תמיד לבדוק חלופות מול הספק למוצר שמספק.

טיפ4 :
מהי משמעות השינויים? הידעתם כי הזזת קירות מהתכנון עולה לכם? הזזת נקודות חשמל או סניטריה עולה לכם?, אבשר לכם בשורה, ישנם כאלה, שלא עולה להם כמו שעולה לכם!

וכאן הנקודה לסכם כי ידע הוא כח, חשוב להגיע ליזם פרויקט תמ"א 38 עם ידע שמאפשר לחסוך, עד כמה שניתן.

בידכם הכח, קראו את המפרט הטכני, לפני חתימה בפרויקט תמ"א 38, זהו מקור תוספות כספים שלא תדעו אם לא תתייחסו אליו, במקרה הידע כאן יאפשר לכם לחסכון.

הכותבת, בעלת משרד לתכנון ועיצוב כשני עשורים ומזמינה אתכם להתייעץ בכל שאלה.

שלכם,
יעל אלגום קקון
אדריכלית פנים
0505919674

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here