עיריית ראשון לציון מזמינה את תושבי העיר, העובדים במקומות חיוניים, לרשום את ילדיהם לשמרטפיות שיחלו לפעול ביום שני הקרוב (12.10.20). בעירייה החלו להיערך להפעלת השמרטפיות ויפתחו קבוצות בהתאם לכמות הנרשמים. שעות הפעילות יהיו בין 7:30 בבוקר ועד 16:00, העלות הינה 22 ₪ לשעה, סך המחיר כולל ארוחת צהריים.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, אמר: "נגיף הקורונה יצר מציאות מורכבת ומאתגרת לכולנו. עם סיום החגים, גם אנחנו מתגייסים לסייע להורים העובדים במקומות חיוניים, ונעניק מענה ראוי לילדיהם. ביחד נצלח את המשבר".

השמרטפיות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בהתאם להוראת השעה, תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה. השמרטפיות מיועדות לגילאי שלוש ומעלה, הילדים יהיו בקבוצות של עד עשרה משתתפים, כאמור, מפעילה ועוד תשעה ילדים.

על פי הנחיות משרד הבריאות, עובד חיוני הוא עובד המועסק במפעל למתן שירותים קיומיים. בנוסף מתקיים בעובד אחד מהבאים: הוא ובן זוגו הם עובדים חיוניים שאינם יכולים לבצע את עבודתם מביתם. הוא הורה עצמאי כהגדרתו בחוק, בן זוגו נמצא בבידוד. הילד נמצא בטיפולו הבלעדי של העובד החיוני מחמת נכות או מחלה של בן הזוג ובן הזוג אינו מסוגל לטפל בילד בשל הנכות או המחלה.


להרשמה לשירות השמרטפיות, יש לפנות למוקד 106
יש לציין כי ההרשמה מותנית בהעברת המסמכים לכתובת מייל: mayash@rishonlezion.muni.il, המעידים שהפונה, תושב העיר, עומד בקריטריונים של עובד חיוני.
לפרטי הזכאות המלאים:
https://www.oref.org.il/SIP_STORAGE/FILES/7/6547.pdf

*מספר המקומות מוגבל.
*ההרשמה עד יום א׳ 11.10.20 בשעה 09:00 דרך המוקד העירוני+ שליחת המסמכים הדרושים.
*העירייה איננה מתחייבת לקבל את כל הנרשמים.
*השירות יפעל עד לחזרה מסודרת של מערכת החינוך לתפקוד.
*שעות הפעילות הינן קבועות ואינן ניתנות לשינוי.

תגובות

תגובות