בימים מוטרפים אלו, כן קורונה לא קורונה. יש הגבלות, אין הגבלות בעלי עסקים רבים נופלים בין הכיסאות מבלי באמת לדעת לאן הם יכולים לפנות ומי יכול לעזור להם לפתור את הבעיה.

המרכז העירוני לעסקים ראשון לציון שהוא למעשה גוף המורכב משני עמותות ללא מטרת רווח אשר מורכבת מבעלי עסקים מקומיים אשר התאגדו וחזונם קידום הכלכלה המקומית בראשון לציון יצא ביוזמה בשיתוף פעולה עם עיריית ראשון לציון והעומד בראש מר רז קינסטליך לקיים מפגשים אחת לחודש מול בעלי עסקים מקומיים מאזורים שונים בעיר.

בכנסים בעלי העסקים מקבלים הזדמנות לפרוק ולהציף את הבעיות שעולות להם מול העירייה. ראש העיר מתייחס ולאחר מכן יוצא פרוטוקול אשר עוקב אחר הבעיות והסטאטוס שלהם.

ביוזמה הזאת הדגש הוא על בעלי עסקים ועצמאים מקומיים בראשון לציון שיקבלו במה ויוכלו הגיע לפתרון מול הדמות הבכירה ביותר בעיר.

הסיבה לקיום הכנסים האלו הם חיזוק הקשר בין בעלי העסקים לבין העירייה והחזרת האמון של בעלי העסקים והעצמאים במוסד העירייה ולהבין שנושבות רוחות חדשות של שינוי בתפיסה של העירייה כלפי בעלי העסקים.

האירוע הראשון התקיים בתאריך ה8.6.2021 במסעדת ה"ברנרד" בהשתתפות 50 בעלי עסקים מרחובות רוטשילד, המרדחוב, ויצברג, הרצל וזבוטינסקי.

הכנס הבא עתידי להתקיים ב-20.7.2021 לבעלי העסקים מאזור נווה חוף וחוף הים, הכנס יתקיים ב"קיבוץ על החוף" ששוכן על טיילת חוף הים.

אם מעניין אתכם להשתתף בכנסים אשר יהיו באזורים שלכם מוזמנים ליצור קשר באחת מהדרכים הבאות:

טלפון – 0509194567

או במייל – MBCRISHON@GMAIL.COM

תגובות

תגובות