מרכז הצעירים במינהל קהילה בעירייה רושם הצלחה מרשימה למיזם "יוצאים בעיר". הרעיון היה לאגד את כל הברים ברחוב רוטשילד להפנינג משותף ובכך לעודד את הצעירים לבלות בעיר ולא לצאת החוצה. "גילינו שצעירי העיר גאים בעיר שלהם ורוצים לקדם את תרבות הבילוי המקומית על מנת ליצר אלטרנטיבה ראויה לנסיעה לתל אביב" אמר מנהל מרכז הצעירים אחיקם ראובן.

מטרות האירוע הן לחבר בין צעירי העיר לבין מרכז הצעירים ולהרחיב אותו ואת השותפים בו,וכן חיזוק הקשר הרגשי בין צעירי העיר לתרבות הבילוי המקומית. בנוסף לכך, חיזוק הזהות של הצעירים ותחושת ההשתייכות לעיר.

הברים המקומיים ברחוב רוטשילד התמלאו בבלונים ועיצוב חגיגי והגשם, שלא הפסיק לרדת בכל שעות הלילה, לא מנע מהחוגגים להמשיך לשמוח בתוך המקומות החמימים והמקושטים. מיכל לפידות תושבת העיר בת 23: "אני שמעתי דרך הפייסבוק של מרכז צעירים על האירוע וקפצתי עם חברה, הסתובבנו בין הברים השונים וכיף לראות שבכל מקום קיבלו אותנו עם בלונים ומתנות".

הפיילוט המוצלח של "יוצאים בעיר" הוא רק פעילות ראשונה מתוך סדרה של אירועים המתוכננים בקרוב לצעירי העיר. המשנה לראש העירייה, איתי מתיתיהו המחזיק תיק הנוער והצעיר

צילום: עידן פוריאן

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here